کتابداران نمونه کتابخانه های مساجد چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی، کتابداران و کتابخوانان نمونه استان چهارمحال و بختیاری به صورت ویدیو کنفرانس مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» در این آیین که به دلیل پیشگیری از کرونا در بستر فضای مجازی برگزار شد، گفت: همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی، کتابداران و کتابخوانان نمونه استان چهارمحال و بختیاری به صورت ویدیو کنفرانس مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت کتابداران در کتابخانه های مساجد از کتابداران برتر تجلیل کرد.

 

وی افزود: هدف تجلیل از کتابداران برتر کانون های فرهنگی هنری مساجد را ایجاد انگیزه و بالا بردن روحیه مطالعه بین جوانان و نوجوانان مسجدی است.

 

مظاهری گفت: تعداد ۱۶۷ باب کتابخانه در مساجد چهارمحال و بختیاری تاسیس شده تا اعضای کانون های فرهنگی هنری بتوانند در کنار سایر فعالیت های کانونی از ظرفیت کتابخانه های مساجد نیز استفاده کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: طرح ملی «شنبه‌ های کتاب مساجد» از مهمترين برنامه های امسال هفته کتاب است که کانون های فرهنگی هنری مساجد ضمن معرفی کتاب گام بلندی در نشر ترويج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برمی دارند.

 

خاطرنشان می شود: در این نشست، برنامه های اجرا شده در کتابخانه های مساجد توسط کتابداران کتابخانه های استان چهارمحال و بختیاری عنوان شد.

 

کد خبر 995163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha