امروز همه باید مروج احکام و فضائل دینی باشند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز تک تک ما باید مروج دین، احکام و فضائل الهی و انقلاب اسلامی باشیم زیرا دشمن روی این موارد هدف گذاری کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار حسین معروفی جمعه (30 آبان) در مراسم رونمایی و افتتاحیه گردان های کوثر سپاه ثارالله استان با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی عصاره و حقیقت انقلاب اسلامی و قلب ملت بزرگ ایران بود و دشمنان قلب ما را هدف قرار دادند و او را به شهادت رساندند زیرا همه ارزش ها در درون کشور ما نهفته شده است، گفت: آن چیزی که امروز ما و شما را برای آمدن به این مراسم وادار کرد تا دور هم جمع شویم عشق، تمایل و ارادت قلبی در مسیر حق بود زیرا شما عاشق این مسیر و تربیت شده این مکتب هستید و برای شما مهم است.

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: تربیت شده مکتب بسیج؛ زمان و مکان نمی شناسد بلکه خود را در این مکتب مدیون انقلاب و شهدا می داند.

 

 

وی با بیان اینکه در طول 41 سال انقلاب اسلامی به طور ویژه از شهید حاج قاسم تا بقیه شهدا، همه فداکاری و مجاهدت کردند، افزود: فکر و ایده بسیج همین بوده و هست و به همین خاطر بسیج بن بست شکن است و در بسیج هیچ بن بستی وجود ندارد زیرا فرهنگ بسیج، فرهنگ عاشورا و عاشورا بن بست شکن است.

 

 

سردار معروفی با اشاره به اینکه شهادت اوج افتخار یک بسیجی است، اظهار کرد: یکی از بزرگترین عاشوراییان انقلاب اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی است که به لباس و درجه افراد نگاه نمی کرد بلکه به انجام رسالت در چهارچوب اسلام ناب، حکومت اسلامی و تحت امر امام و ولی خویش نگاه می کرد و یک الگوی عملی در جهان اسلام و در مکتب انقلاب اسلامی است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: آن چیزی که خورشید انقلاب اسلامی که ولایت است می گوید، اصل و هدف است و درباره آن فردای قیامت سوال می شود؛ در همه اصول و فروع ما ولایت پایه اساسی و حاکم همه این ها است و سرچشمه از ولایت و از حجت خدا است.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: علت 41 سال سربلندی ایران اسلامی از برکت وجود ولایت فقیه است و بسیج؛ عشق بازی در مسیر حق است و عشق بازی این نیست که در صحنه نبرد بجنگیم و شهید شویم بلکه عشق بازی در صحنه پیچیده امروز سنگین تر است زیرا دشمن جامعه را هدف قرار داده و در فضای مجازی فساد و فحشا و گناه را ترویج  و شخصیت بانوان ما را ابزار قرار داده است.

 

 

وی ادامه داد: اسلام به دنبال انسجام مسلمانان و تحکیم زندگی است اما دشمنان ما امروز با جنگ و عملیات روانی و فضای مجازی دنبال تزلزل این انسجام هستند و نمی خواهند ما دور هم جمع شویم و فکر انقلاب انسجام پیدا کند و ترویج شود.

 

 

سردار معروفی با بیان اینکه 36 سال پیش حاج قاسم سلیمانی فرمود «علاوه بر رزمنده و پاسدار باید مبلغ دین، شریعت و انقلاب اسلامی باشیم»، گفت: امروز تک تک ما باید مروج دین، احکام و فضائل الهی و انقلاب اسلامی باشیم.

 

 

وی بیان کرد: احکام و فضائل الهی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و ترویج فرهنگ مقاومت است و این مصونیت جامعه ما می شود؛ چیزی که دشمن نمی خواهد.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: دشمن می خواهد مقاومت، جهاد و شهادت ما را بگیرد و جامعه اسلامی که مقاومت، جهاد و شهادت آن گرفته شود نیاز به جنگ ندارد، خود به خود تسخیر شده و از بین می رود و این از هدف گذاری دشمن است.

 

 

وی بیان کرد: 50 درصد جامعه ما را خواهران و زنان تشکیل می دهند که نقش بسیار مهمی دارند زیرا تربیت توسط آن ها انجام شده و خانم خانواده است که رشد خانواده را رهبری می کند.

 

 

سردار معروفی اظهار کرد: اگر حاج قاسم توانست اینقدر به اسلام، شیعه و بشریت خدمت کند و موفق بود یکی از دلایل موفقیت او خانواده بود و نقش مادر و همسر حاج قاسم در موفقیت او بی بدیل بود بنابراین نقش خانواده مهم است و اگر خانواده همراهی نکند نمی توان کار بزرگ کرد و نمی شود جهاد و مبارزه کرد.

 

 

گفتنی است؛ در هشت ماهه نخست امسال ۶۰ گردان کوثر ویژه خواهران در استان کرمان راه اندازی شد.

کد خبر 995209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha