اعطای ۱۶۶ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به ۴۵ نفر

یگانی‌نژاد با اشاره به تشکیل صندوق قرض الحسنه با جذب منابع مردمی گفت: در راستای کمک به رفع مشکلات مردم تا کنون به ۴۵ نفر ۱۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومن تسهیلات اشتغالزایی اعطا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «عبدالرضا یگانی‌نژاد» امروز(جمعه، ۳۰ آبان) قبل از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: در سال ۹۹ بسیج سپاه ماسال ۳۶ واحد مسکن را در دست ساخت داشت که ۲۶ واحد تکمیل و تحویل داده شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه ماسال با اشاره به تشکیل صندوق قرض الحسنه با جذب منابع مردمی افزود: در راستای کمک به رفع مشکلات مردم تا کنون به ۴۵ نفر ۱۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومن تسهیلات اشتغالزایی اعطا شده است.

 

وی با بیان اینکه از آغاز رزمایش کرونا تا کنون پنج هزار و  ۹۶۳ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است گفت: تولید و توزیع ماسک و راهاندازی یک واحد تولیدی و اشتغالزایی برای هشت نفر از دیگر برنامه‌های بسیج ناحیه ماسال است.

 

یگانی نژاد با اشاره به توزیع  ۲۱ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در سطح شهرستان تصریح کرد: با مشارکت بهزیستی ماسال ۲ واحد مسکونی مددجویی احداث کردیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه ماسال همجنین از راه اندازی کارگروه متشکل از بسیج سازندگی و کمیته امداد شهرستان و اعطای وام قرضالحسنه چهار درصدی به جوانان وجذب  ۸۴۰ میلیون تومان برای شهرستان خبر داد.

 

وی با اشاره به گشت رضویون برای افزایش امنیت روستاها و مناطق شهری خاطرنشان کرد: غربالگری پایگاه به پایگاه توسط پایگاه های بسیج از فردا در سطح شهرستان اجرایی می شود.

کد خبر 995249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha