امام‌ جمعه بجنورد از مردم خراسان شمالی خداحافظی کرد

"آیت الله ابوالقاسم یعقوبی" نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد پس از ۸.۵ سال امامت جمعه و ۴.۵ سال نمایندگی ولی‌فقیه در این استان، از مردم خراسان شمالی خداحافظی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌ جمعه بجنورد پس از 8.5 سال امامت جمعه و 4.5 سال نمایندگی ولی‌فقیه در این استان امروز در گفتار هفتگی (سی‌ام آبان) از مردم استان خداحافظی کرد.

 

 

وی در سال 91 با حکم مقام معظم رهبری به‌عنوان امام‌جمعه بجنورد منصوب شد و در سال 95 نیز با حکم رهبر معظم انقلاب به‌عنوان نخستین نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی منصوب شد.

 

 

تکمیل و ترمیم و زیباسازی مصلای امام خمینی (ره) بجنورد و محوطه آن، احداث دفتر امام‌ جمعه و حسینیه شهدا، احداث مهد آدینه ویژه فرزندان و کودکان نمازگزاران جمعه، زمینه‌سازی برای ارتقای مدیریتی حوزه علمیه خراسان شمالی و احداث چند مدرسه علمیه جدید در استان با استفاده از بودجه سفر مقام معظم رهبری، راه‌اندازی سطح سه و چهار حوزه علمیه در خراسان شمالی، نهادسازی و ریل‌گذاری مسائل و موضوعات فرهنگی در استان از جمله بنیاد عفاف و حجاب و مؤسسه سبک زندگی اسلامی از اقدامات آیت الله یعقوبی در خراسان شمالی بود.

 

 

 

 

کد خبر 995259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha