قدرت برتر نظامی ایران به جهانیان اثبات شد

حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به الحاق ناوشکن مهم و حساس جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد گفت: قدرت برتر نظامی ایران به جهانیان به اثبات رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از انزلی، حجت الاسلام «سید عبدالجواد شمس الدین » در خطبه های نماز جمعه امروز (جمعه، 30 آبان ) اظهار داشت: بسیج همواره نقش مهمی در پایداری نظام اسلامی ایفا کرده است و هم اکنون نیز که جامعه با ویروس منحوس کرونا دست به گریبان است در تامین معیشت و بهداشت مردم و سایر فعالیت های ستاد مقابله با کرونا با تمام توان و نیرو در کنار مردم قرار دارند.

 

امام جمعه انزلی با اشاره به بیانات امام (ره) و مقام معظم رهبری، بسیج را پاسدار اصول تغییرناپذیر نه شرقی و نه غربی دانست و تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب معتقدند فرهنگ بسیجی صرفا به داشتن کارت و لباس و ...  نیست بلکه پایبندی به اصل نه شرقی و نه غربی در تفکر، عمل، گفتار و کردار آنان است.

 

وی متذکر شد: امام (ره) بسیجیان جهان را توصیه کردند که در فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشند. بسیجی یک فرهنگ است و پیشرو بودن در همه عرصه های زندگی، هر جا لازم است بسیجی باید در عرصه حاضر شود.

 

شمس الدین به الحاق ناوشکن ارزشمند مهم و حساس جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد نیز اشاره کرد و افزود: این الحاق تعجب و افسردگی دشمنان را فراهم کرده است و به قدرت نظام اسلامی ایران پی بردند.

 

وی تصریح کرد: دشمنان بدانند اگر ما در سایر کشورها پایگاه‌های نظامی نداریم اما در همه نقاط دنیا از سواحل یمن تا لبنان و سوریه این ناو قاره پیما می‌تواند حرکت کند و حضور یابد.

 

امام جمعه انزلی تاکید کرد: امروز دشمن متوجه شده است که اگر تهدیدی در خلیج فارس ایجاد کند در امان نخواهد ماند، ناو قاره پیما ما با همه تجهیزات دفاعی و نیروی معنوی بسیجیان دشمن را گوشمالی محکمی خواهد داد.

 

وی خاطر نشان کرد: این مسئولیت سنگین بر عهده همه بسیجیان است که سازنده تمدن اسلامی باشند. مسئولان در همه حوزه های تجاری، صنعتی، پزشکی، اقتصادی و تولیدی می توانند از ظرفیت عظیم بسیج برای پیشبرد نظام اسلامی و تحقق آرمان‌های اسلامی و رهنمودهای رهبری بهره ببرند.

کد خبر 995261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha