اهدای ۵۰ جلد کتاب به کانون حضرت علی اکبر(ع) اومال نکا

کارگر اومالی از اهدای ۵۰ جلد کتاب توسط ستادهماهنگی کانون های مساجد استان مازندران به کانون حضرت علی اکبر(ع) اومال نکا خبر داد.

«آمنه کارگر اومالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: کتابخانه‌های کانون مساجد با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، افزایش سرانه مطالعه و تسهیل دسترسی  همگان به کتاب تشکیل شد تا در راستای توسعه مطالعه کتاب اثرگذار باشد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا افزود: با تلاش های انجام شده در طول سال، تجهیز و تکمیل کتابخانه کانون مسجد در دستور کار است تا همه با هم در فرهنگ سازی مطالعه کنیم.

 

کارگر اومالی از اهدای 50 جلد کتاب توسط ستادهماهنگی کانون های مساجد استان مازندران به کانون حضرت علی اکبر(ع) اومال نکا خبر داد و گفت: این کتاب ها به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به کانون حضرت علی اکبر(ع) اومال نکا اهدا شد.

 

وی اظهار کرد: اين كتب شامل كتاب‌های مذهبی، ادبيات، رمان و ... بودند كه جهت استفاده عموم و اعضاء اين كانون‌ها از سوی ستادهماهنگی كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران اهدا شده است.

 

مدیر مسئول کانون حضرت علی اکبر(ع) اومال نکا معرفی کتاب در قالب ‌«شنبه‌های کتاب» را از جمله برنامه‌های این کانون اعلام کرد و یادآور شد: برگزاری مسابقات کتابخوانی، برگزاری نمایشگاه کتاب، خلاصه‌نویسی کتاب با استفاده از بستر فضای مجازی از دیگر برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در کانون حضرت علی اکبر(ع) اومال نکا بوده است.

کد خبر 995303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha