مدیران در شرایط بحرانی باید در محل خدمت خود حضور داشته باشند

حیدری با بیان اینکه مدیران در شرایط بحرانی باید در محل خدمت خود حضور داشته باشند گفت: کم‌کاری مدیران غیرقابل قبول است و با این مدیران برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «محمد حیدری» شامگاه (جمعه ۳۰ آبان) در نشست ستاد مدیرت بحران خرمشهر که در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه جدید بارشی و بر اساس اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه این بارش‌ها تا پایان هفته جاری، ستاد مدیریت بحران شهرستان اعم از دستگاه‌های خدماتی و امدادی برای پیشگیری از وقوع یا امدادرسانی در حوادث احتمالی در حالت آماده‌باش هستند.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر افزود: اعضای ستاد بحران شهرستان باید تمامی مصوبات این ستاد را با جدیت پیگیری و اجرا کنند و موضوعات و اقدامات لازم را با لحاظ زمان تعیین شده انجام دهند تا در شرایط ویژه و بحرانی غافلگیر نشویم.

 

وی با بیان اینکه مدیران در شرایط بحرانی باید در محل خدمت خود حضور داشته باشند تصریح کرد: مدیر دولت اسلامی یک مدیر انقلابی، اجرایی و جهادی است که باید هر لحظه آماده کار و خدمت به مردم بوده و در محل خدمت خود حضور داشته باشد.

 

حیدری با اشاره به اینکه کم‌کاری مدیران غیرقابل قبول است و با این مدیران برخورد می‌شود عنوان کرد: تمامی اقدامات ما مسئولان باید، خدمت به مردم و جلب رضایت و اعتماد آنها باشد.

 

وی یاد آور شد: تمهیدات لازم برای پیشگیری از وقوع آبگرفتگی‌های احتمالی در مناطق مختلف شهرستان از قبیل لایروبی ایستگاه‌های اصلی جمع‌آوری فاضلاب اتخاذ شده است.

 

کد خبر 995309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha