مرحله سوم رزمایش ایران همدل در زنجان کلید خورد

نادری گفت: مرحله سوم رزمایش ایران همدل با هدف تامین جهیزیه برای نوعروسان، تهیه پک های بهداشتی برای بیماران خاص وصعب العلاج، تهیه تبلت و ملزومات آموزش غیر حضوری دانش آموزان و دانشجویان در زنجان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، قائم مقام کمیته امداد استان زنجان در دومین جلسه مرحله سوم  رزمایش ایران همدل و کمک مومنانه ضمن قدردانی از اندیشه زیبای مردم نوع دوست استان در کمک های مادی و معنوی خود در مراحل اول و دوم این رزمایش گفت: دغدغه سفره آسیب دیدگان از کرونا باعث شد تا خیران ونیکوکاران وآحاد مردم استان پای کار بیایند وبا وحدت وهمدلی وانسجام و از خود گذشتگی خود در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب  مبنی بر " کمک مومنانه به مردم انقلابی گری واقعی است "  همچون روزهای دفاع مقدس حماسه ساز شده وبرگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی را رقم زدند .

 

اباصلت نادری با بیان اینکه هدف از اجرای رزمایش مرحله سوم ایران همدل  کمک به  تامین بخشی از ملزومات نیازمندان است افزود:قرار است در این مرحله کمک ها تخصصی تر شود و سعی خواهد شد خانواده‌هایی که آسیب بیشتری از ویروس منحوس کرونا در زمینه کسب وکار ویا  پرداخت اجاره به دلیل مشکلات اقتصادی ناتوان هستند با حمایت خیرین ونیکوکاران بخشی از نیازهای آنان را برطرف نماییم .

 

قائم مقام استان ادامه داد: از رویکردهای جدی کمیته امداد توجه به مسائل فرهنگی با تکیه بر ارتقاء سطح فکری ، فرهنگی ، تحصیلی و  مشاوره ای می باشد . که در این راستا تامین امکانات وتجهیزات آموزش الکترونیکی مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان همچون تبلت وگوشی هوشمند یکی از ضروریات مددجویان است که سعی خواهد شد در مرحله سوم رزمایش با هم افزایی کمک های خیرین ونیکوکاران وآحاد مردم نوع دوست استان ، تعداد بیشتری از نیازمندان تحت حمایت به سامانه شاد متصل ودل آنان نیز شاد گردد.

 

وی به ظرفیت مراکز نیکوکاری وبهره گیری موثر از فرصت های خلق شده از طریق این مراکز در حوزه توسعه فعالیت های این نهاد درراستای بهره گیری بیشتر از ظرفیت های مردمی در حوزه خدمت رسانی به نیازمندان اشاره کرد وافزود ؛ با توجه به توانمندیهاو ظرفیت مطلوب این مراکز بسیاری از مشکلات نیازمندان در زمینه های درمانی وتامین جهیزیه و لوازم آموزش مجازی دانش آموزان توسط این مراکز قابل حل است.

 

نادری به استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری  به خصوص  در برنامه های تخصصی تاکید کرد و گفت: ایجاد مراکز تخصصی به شدت باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با قدردانی از مردم نیک اندیش وخیر استان یادآور شد: هم استانی های سخاوتمند می‌توانند با پیوستن به "مرحله سوم کمک مومنانه ورزمایش ایران همدل "، کمک‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به همین منظور به شماره کارت 0420-5003-9979-6037  و یا از طریق شماره گیری کد مهربانی   #024*8877*  با تلفن همراه در این پویش معنوی  شرکت نمایند.

کد خبر 995422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha