آغاز محدودیت های کرونا صبح امروز در همدان/جریمه ۲۱ خودرو در یک ساعت نخست اجرای طرح

بابایی ، از جریمه ۲۱ خودرو در یک ساعت نخست اجرای محدودیتهای تردد در ورودی های شهر همدان خبر داد که به محدودیت ها توجه ای نکرده بودند.

«علیرضا بابای» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: بادستور استاندار محترم  طرح مدیریت هوشمندانه محدودیتهادر محورهای ورودی شهر همدان در مرکز استان از بامداد یکم آذر ماه با جدیت  آغاز شد.

 

  مدیر روابط عمومی فرمانداری همدان افزود: از بامداد  امروز شنبه اول آذرماه ۱۳۹۹ باحضور فرماندار شهرستان همدان، معاون هماهنگی امورعمرانی فرمانداری و  فرمانده و عوامل  پلیس راهورشهرستان، نیروهای هلال احمر،نیروی  انتظامی، نیروهای معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری  در سه محور تهران،کرمانشاه واراک نظارت مستقیم بعمل آمد.

 

وی اظهار داشت: ویروس کرونا در موج سوم با شدت بسیار بیشتری از گذشته، سرعت انتقال و آمار بیشتر فوتی ها در حال حاضر در جامعه است که باید رعایت شود.

 

بابای بیان کرد: محدودیت های جدید ستاد  مبارزه با کرونا  از امروز (یکم آذر) در همدان در حال اجراست و تمام محدودیتهای جدید طبق قانون بر اساس شرایط اجرا شود.

 

وی تصری کرد: تنها راه کنترل و پیشگیری کرونا، رعایت پروتکل ها با همکاری مردم است و در حال حاضر ۹۰ درصد علت ابتلا حضور در مراسم ها و تجمعات و دورهمی های خانوادگی است که بیش از ۵۰ درصد آن مربوط به دورهمی های خانوادگی است.

کد خبر 995439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha