اعلام حمایت مجدد قطر از مردم فلسطین در مقابل صهیونیستها

تصمیم امارات و بحرین ، مربوط به خودشان است و ما در این زمینه دخالت نخواهیم کرد ولی همچنان به حمایت خود از مردم فلسطین ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المانیتور، وزیر امور خارجه قطر گفت که کشورش در مورد تصمیم همسایگان خود برای عادی سازی روابط با اسرائیل موضع گیری خاصی ندارد ولی به هیچ وجه حاضر نیست سیاست آنها را در ارتباط با صهیونیستها دنبال کند.

 

شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی که در اوایل این هفته در مجمع امنیت جهانی مجازی صحبت می کرد ، بار دیگر بر حمایت کشورش از مذاکرات اسرائیل و فلسطین درباره راه حل دو کشور و پایان اشغال اسرائیل در سرزمین های فلسطین تاکید کرد.

 

آل ثانی گفت: تصمیم امارات و بحرین ، مربوط به خودشان است و ما در این زمینه دخالت نخواهیم کرد ولی همچنان به حمایت خود از مردم فلسطین ادامه خواهیم داد.

 

آل ثانی چنین گفت : قطر در طول 8 سال اخیر یک میلیارد و 200 میلیون دلار کمک مالی برای مردم فلسطین فراهم ساخت. این یاری ها ادامه خواهد یافت.

 

وزیر امور خارجه قطر ضمن یادآوری اینکه قطر اخیرا 150 میلیون دلار کمک به فلسطین واگذار کرده است گفت : بخشی از این کمک ها برای مبارزه با ویروس کووید ـ 19 اختصاص داده شده است.

 

وی ضمن تاکید به اهمیت ادامه حمایت از مردم فلسطین در روند پاندمی از کشورهای خیر و نوع دوست خواست تا به یاری های خود به مردم فلسطین ادامه دهند.

کد خبر 995545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha