۲۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد ماهشهر تحویل داده شد

۲۵ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان با مشارکت سازمان بسیج سازندگی در شهرستان بندرماهشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار محمد زهرایی» امروز در مراسم افتتاح 25 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد خوزستان که همزمان با هفته بسیج در شهرستان ماهشهر برگزار شد اظهار کرد: مشارکت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی، کمیته امداد در ساخت مسکن در نقاط محروم برای مددجویان و نیازمندان یکی از اولویت‌های ماموریتی ما است.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی افزود: مشارکت و امیدآفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف اعم از محرومیت زدایی و کمک در توسعه کشور از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون وجود داشته و ادامه خواهد داشت و به زودی واحدهای بیشتری با مشارکت کمیته امداد درسطح استان خواهیم ساخت.

 

«جمال شیبه» نیز با بیان اینکه این واحدهای مسکونی با مشارکت سازمان بسیج سازندگی در شهرستان ماهشهر ویژه خانواده‌های تحت حمایت فاقد مسکن و دارای شرایط احداث و تحویل شده است اضافه کرد: تأمین مسکن برای مددجویان تحت حمایت به‌ ویژه ایتام یکی از اولویت‌های مهم این نهاد است.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به اینکه این 25 واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان در مناطق محروم ماهشهر احداث شده است تصریح کرد: تأمین مسکن مقاوم و ایمن برای خانواده‌های نیازمند در راستای توانمندسازی و کاهش مشکلات معیشتی آنها انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به‌ضرورت تأمین مسکن خانوارهای نیازمند و محروم ابراز کرد: ارائه خدمات عمرانی و تأمین مسکن مددجویان با توجه به شرایط موجود، از مأموریت‌های اصلی این نهاد در توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است.

 

شیبه خاطر نشان کرد: واحدهایی ساخته شده بر اساس تعداد اعضای خانوار تحویل داده شده و تمامی نکات فنی مورد نیاز زیر نظر کارشناسان مسکن و شهرسازی در این ساختمان‌ها در نظر گرفته شده است.

 

وی یاد آور شد: خیران و نیکوکارانی که قصد حمایت از خانواده‌های فاقد مسکن را دارند می‌توانند به ادارات کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری در سراسر استان مراجعه کرده یا در تماس باشند.

 

کد خبر 995551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha