برگزاری رزمایش جهانی سینمای مقاومت برگ برنده ای برای انقلاب اسلامی است

عظیمی میرآبادی گفت: در کنار رزمایش های نظامی، یک رزمایش فرهنگی هم در دیده شود و رزمایش جهانی سینمای مقاومت هم برگزار شود زیرا حدود ۱۵۰ هزار نفر درگیر این جشنواره بودند؛ آیا برگ برنده ای برای سینمای مقاومت و انقلاب اسلامی نیست؟ حتماً هست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، مهدی عظیمی میرآبادی، شنبه(اول آذر) در آغاز به کار مرحله دوم جشنواره بین المللی فیلم مقاومت که به بهانه بخش «سیدالشهدای مقاومت» از مزار شهید سلیمانی برگزار شد؛ حضور بر مزار سردار بزرگ مقاومت را پاداشی بر زحمات شبانه روزی دست اندرکاران جشنواره دانست که در چند ماه گذشته کار کردند و امروز با زیارت قبر منور شهید سلیمانی در حقیقت جایزه و هدیه خود را دریافت کردند.

 

 

دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت گفت: به نظر من این جشنواره، جشنواره حیرت ها است زیرا از اول تا الان، هر روز؛ من که به عنوان دبیر جشنواره ظاهراً باید از زیر و بم همه برنامه ها اطلاع داشته باشم هر بار با اتفاق جدیدی متحیر می شدم.

 

 

وی تدارک مراسم امروز به همت سپاه ثارالله استان و بسیج هنرمندان استان کرمان را یکی از این اتفاقات دانست و گفت: انتظار چنین برنامه ای را نداشتم و امیدوارم خداوند ما را در مسیر پربرکت شهید سلیمانی قرار دهد.

 

 

عظیمی میرآبادی افزود: از جانب سینماگران مقاومت و بیش از ۱۰ هزار نفر از ۱۳۵ کشور و ۳۱ استان که در این جشنواره شرکت کردند و از طرف اهالی سینما و فیلم و کسانی که دلشان در حوزه سینما برای شهید سلیمانی می تپد؛ عرض می کنم ما خدمتگزار راه شهدا هستیم.

 

 

وی فرمایشات امام خامنه ای مبنی بر اینکه کسانی که در سینمای با مضامین انقلاب و دفاع مقدس فعالیت می کنند همواره در جهاد هستند؛ اظهار کرد: این بازوبند بسیار ارزشمند است و ان شاءالله قابل این عنوان باشیم و باری که بر دوش ما گذاشتند به سرمنزل مقصود برسانیم.

 

 

عظیمی میرآبادی سینما را از ۳ زاویه هنر، رسانه و صنعت تبیین کرد و گفت: چه هنری بالاتر از این که بتوان امثال شهید سلیمانی را پرواند که ذره ذره حیات او عشق به الله و امام حسین و امام زمان بود.

 

 

وی ادامه داد: اگر سینما را رسانه بدانیم چه رسانه ای بهتر از این که این پیام را منتقل کند و انسانی بیافریند که تمام وجودش وقف اسلام باشد؛ سینما اگر هنر و رسانه است باید این کار را بکند.

 

 

دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت تصریح کرد: سینما اگر صنعت است؛ این جمعیتی که در تشییع بی نظیر در تمام عالم در طول تاریخ و وسعت جغرافیای جهان برای شهید سلیمانی آمد؛ برای کسانی که مخاطب و خریدار سینمای کشور باشند چه نتیجه خارق العاده ای در بر خواهد داشت!

 

 

وی ادامه داد: سینما با چنین قدرتی اما در کشور ما در محاق بی توجهی قرار گرفته و ظرفیت های برجسته آن به فراموشی سپرده شده  و با این وضع نتیجه ای جز خسران نخواهیم داشت.

 

 

عظیمی میرآبادی با اشاره به رزمایش های اقتدار نیروهای مسلح از جمله سپاه و بسیج که لازم و ضروری است؛ گفت: لازم است در کنار آن، یک رزمایش فرهنگی هم در دیده شود و من پیشنهاد می کنم رزمایش جهانی سینمای مقاومت هم برگزار شود زیرا حدود ۱۵۰ هزار نفر درگیر این جشنواره بودند؛ آیا برگ برنده ای برای سینمای مقاومت و انقلاب اسلامی نیست؟ حتماً هست.

 

 

وی گفت: از همه کسانی که مسئولیت این کار را بر عهده دارند، درخواست می کنم و با توجه به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند هیچ چیز جز سینما تأثیر ندارد، لذا اگر از سینما بهره برداری درست و منطقی و اصولی بکنیم که اهداف انقلاب اسلامی و اسلام را پیگیری و مقدمات ظهور صاحب الامر را فراهم کند معامله پرسودی است.

 

 

کد خبر 995617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha