تشکیل چندین پرونده قضایی کرونایی در گلستان

هاشمیان گفت: در این ایام تجمعات و نشست های بیش از آن چیزی که وزارت بهداشت ابلاغ کرده جرم تلقی می شود و چندین پرونده در این خصوص در گلستان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی هاشمیان» ظهر امروز (شنبه یکم آذر) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: قوه قضائیه بخشنامه ای را به سراسر کشور صادر کرده است و در استان براساس این دستورالعمل عمل نسبت به محدودیت های کرونایی اقدام می کنیم.

 

رئیس کل دادگستری استان گلستان ادامه داد: به روسای دادستان ها شهرستان های استان ابلاغ کردیم که حضور مردم در دادگاه در این ایام دو هفته ای که محدودیت های هوشمند مقابله با کرونا اعلام شده است ضروری نیست و دفاتر خدماتی تنها به امورات فوری مردم  مثل لایحه تجدید نظرخواهی می پردازند.

 

هاشمیان بیان کرد: به همه دفاتر خدماتی بیان کردیم که فعالا بحث دعاوی حقوقی را دریافت نکنند و وقت های رسیدگی نیز برای حضور مردم الزام آور نیست.

 

وی گفت: مراجعات حضوری و ملاقات ها با دادستان های استان را متوقف کردیم و از طریق تلفنی و پیامکی این ارتباط با مردم برقرار می شود.

 

رئیس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: مردم در این ایام نگران نباشند که اگر دادگاه نرویم حق ما ضایع می شود و این مباحث جزو نکاتی است که می تواند حق افراد ضایع نشود.

 

هاشمیان افزود: در این ایام تجمعات و نشست های بیش از آن چیزی که وزارت بهداشت ابلاغ کرده جرم تلقی می شود و چندین پرونده در این خصوص در گلستان تشکیل شده است.

 

وی افزود: از مردم درخواست داریم نکات بهداشتی را رعایت کنند و از برگزاری مراسم ها در این ایام خودداری کنند.

 

کد خبر 995620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha