دوکتاب توسط نویسنده آزادشهری به چاپ رسید

غفاری گفت: پس از گذشت دو سال توانستم دو کتاب در حوزه پلیمرهای طبیعی و استات سلولز و همچنین تولید محصول و انرژی از ضایعات به چاپ برسانم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «منصور غفاری» عصر امروز (شنبه یکم آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در یک بازده زمانی دو ساله توانستیم کتابی در حوزه پلیمرهای طبیعی را در 250 صفحه به چاپ برسانم که این کتاب جلد سوم از استات سلولز است.

 

مولف کتاب و پژوهشگر در حوزه زیست فناوری در شهرستان آزادشهر با بیان اینکه استات سلولز در حوزه صنایع دارویی، غذایی و صنعت کاربرد دارد، ادامه داد: در این کتاب به معرفی بخش های مختلفی که از استات سلولز استفاده می کند اقدام شده است.

 

غفاری بیان کرد: در این کتاب بخش های مختلف برای  استات سلولز در نظر گرفته شده است و یکی از پرکاربردترین محصولات سلولزی در حوزه دارو، غذا و صنعت به شمار می رود.

 

وی گفت: فیلم های عکاسی یکی از موضوعات پرکاربرد استات سلولز است  و در صنعت دارویی استات سلولز نقش  رها کننده و رها شونده دارد.

 

مولف کتاب و پژوهشگر در حوزه زیست فناوری در شهرستان آزادشهر بیان کرد: کتاب دومی را نیز تالیف کردیم که دو سال و 6 ماه زمان چاپ و نگارش آن زمان برده است و در 200 صفحه  این کتاب تهیه شده است.

 

غفاری افزود: این کتاب در رابطه با استفاده مفید ضایعات محصولات کشاورزی و جنگلی است که بتوانیم برای تولید انرژی و محصولات دیگری که صنایع به آن نیاز دارند استفاده کنند.

 

وی گفت: در این کتاب هدف این بوده که جامعه دانشگاهی و کارآفرینی را برای بهره گیری از ضایعات و تبدیل آن به محصول و تولید ترغیب کنیم تا بتوانیم از آن انرژی ایجاد کنیم.

کد خبر 995636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha