طرح توسعه آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) در قزوین اجرا می شود

حجت الاسلام مجیدی از اجرای طرح توسعه آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) قزوین و احداث شبستان و مراکز فرهنگی در این بقعه متبرکه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «سید مصطفی مجیدی» شب گذشته (شنبه اول آذر) در حاشیه جلسه طرح توسعه آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) قزوین در جمع خبرنگاران بیان کرد: نخستین جلسه طرح توسعه آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) قزوین با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی نظیر راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، شهرداری، دفتر فنی استانداری و هیئت امنای این بقعه متبرکه برگزار شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: در این جلسه مقرر شد در چند محور کارها انجام شود که یکی از محورها تملک اراضی پیرامون بقعه است که باید در جلسات بعدی مورد بررسی بیشتری قرار گیرد و محور دیگر آغاز طرح توسعه و احداث شبستان ها، زیرزمین، کتابخانه و مراکز فرهنگی بقعه است زیرا این بقعه میراثی است و از گذشته تاکنون پیگیری های بسیاری در این حوزه انجام شده است.

 

وی اضافه کرد: سال گذشته مصوبه کمیسیون ماده پنج برای طرح توسعه این آستان مقدس گرفته شده است و بنا شد بحث گمانه زنی حیاط آستان مقدس امامزاده اسماعیل صورت گیرد تا بعد از گمانه زنی و صدور مجوز طرح توسعه، بتوانیم پروژه عمرانی شبستان زیرزمین آستان مقدس را آغاز کنیم.

 

حجت الاسلام مجیدی خاطر نشان کرد: ان شاالله با این اقدام در سال های آتی بتوانیم شبستان آبرومندی در بقعه متبرکه امامزاده اسماعیل (ع) قزوین داشته باشیم و این کار آغازی برای ادامه روند توسعه و احداث کامل بقعه امامزاده اسماعیل شهر قزوین باشد.

 

کد خبر 995731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha