شناسنامه بسیج، مملو از ایثار و رشادت است

به گفته آیت‌الله خاتمی امروز شناسنامه بسیج پرافتخار، پر برکت و مملو از ایثار و رشادت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان در دیدار با فرماندهان سپاه و نیروهای بسیجی به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج نوعی آینده‌نگری برای نظام و انقلاب است و امروز شناسنامه بسیج پرافتخار، پر برکت و مملو از ایثار و رشادت است.

 


آیت الله خاتمی با بیان اینکه امروز خواست رهبر معظم انقلاب، پیشرو بودن بسیج در عرصه‌های مختلف است، افزود: بسیج طی عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات ارزشمندی داشته است.

 


به گفته وی، امروز نیز بسیج در عرصه‌های مختلف حضور دارد و توانسته است نقش مهم و تأثیرگذاری در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

 


نماینده ولی فقیه در استان بر ضرورت تبیین دستاوردهای بسیج برای جامعه تاکید کرد و گفت: فرهنگ بسیج همواره باعث اقتدار و عزت کشور در صحنه‌های مختلف شده است.

 


وی یادآور شد: امروز فرهنگ بسیج در جامعه جا افتاده و روشن‌ترین و افتخارآمیزترین کارنامه را دارد.

 


امام جمعه زنجان، شناسنامه بسیج را مملو از فرهنگ غیرت، ولایتمداری، شجاعت و ایثار عنوان کرد و افزود: بسیج باید نقش خود را در فضای مجازی تقویت کند.

 


آیت الله خاتمی با یادآوری اینکه حلقه‌های صالحین، نمونه تربیتی برای بچه‌های مسجد است، تصریح کرد: در حال حاضر امید آفرینی بسیج در جامعه مورد تاکید است.

 


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان نیز با بیان اینکه بسیج وعده‌های الهی را محقق کرده گفت: بسیج تهدیدهای علیه نظام و انقلاب را به فرصت بزرگی تبدیل کرده است.

 


حجت‌الاسلام حسن بیگدلی افزود: تهدیدها فرصتی برای نظام و انقلاب شده و توانسته‌ایم از این فرصت‌ها برای ادامه راه انقلاب استفاده کنیم.

کد خبر 995759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha