نقاهتگاه شهدای مدافع سلامت در جیرفت  افتتاح شد 

هم زمان با سفر فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به جیرفت نقاهتگاه ۳۰ تختخوابی شهدای مدافع سلامت در حسینیه شهدای این شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، صبح امروز ۲ آذر هم زمان با هفته بسیج فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به منظور افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، اقتصادمقاومتی و عمرانی بسیج وارد شهرستان جیرفت شد و در این سفر نقاهتگاه ۳۰ تختخوابی شهدای مقاومت سلامت را افتتاح کرد.








«حسین معروفی» در حاشیه افتتاح نقاهتگاه ۳۰ تخت خوابی شهدای مدافع سلامت در حسینیه شهدای جیرفت، گفت: سپاه علاوه بر ماموریت ذاتی خود تاکنون در بحث خدمت رسانی به محرومین فعالیت کرده و در هنگام وقوع بلایای طبیعی همچون سیل، زلزله و طوفان پیشگام بوده و در بحث دفاعی نیز فعالیت دارد.







فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: از زمان شیوع کرونا تاکنون سپاه و بسیج با روحیه جهادی، انقلابی و با انگیزه و بدون هیچ چشم داشتی پای کار آمده و با توجه به شرایط فعلی که کشور درگیر همه گیری کرونا است، اقدام به راه اندازی نقاهتگاه ویژه بیماران کرونایی کرده است.








وی بیان کرد: امیدواریم وضعیت به گونه ای پیش رود که نیاز به استفاده از این نقاهتگاه ها نباشد اما در زمان ضرورت امیدوارم با راه اندازی این نقاهتگاه ها بتوانیم آرامش را به مردم هدیه دهیم.



 

 




معروفی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان بسیج با وزارت بهداشت، ابراز کرد: سپاه در زمینه راه اندازی نقاهتگاه پشتیبان دانشگاه علوم پزشکی است و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و همراهی فرماندار این نقاهتگاه راه اندازی شد.







فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: امروز ۳۰ نقاهتگاه با یکهزار تخت خواب در ۳۰ نقطه از استان کرمان افتتاح می شود تا در مواقع نیاز به قرنطینه بیماران کرونایی مورد استفاده قرار گیرد.







وی در خاتمه با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، عنوان کرد: همگی باید با رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک کمک کنیم تا فشار را از کادر درمان کم کنیم.

کد خبر 995811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha