برندگان مسابقه کتابخوانی "رسول مهربانی" معرفی شدند

برندگان مسابقه کتابخوانی زندگی نامه رسول مهربانی، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله وسلم) و دو سلاله پاکش حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و حضرت امام رضا (علیه السلام) معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «جلیل امانی» دبیر کارگروه روستای دوستدار کتاب ارکان گفت: این مسابقه کتابخوانی با موضوع زندگی نامه  رسول مهربانی به همت فعالان فرهنگی و اهالی مسجد این روستا به صورت مجازی برگزار شد.

 

 

وی اسامی برندگان این مسابقه را که ویژه روستاهای بجنورد طراحی و اجرا شد، بدین شرح اعلام کرد: «زهرا گریوانی» از روستای گریوان به عنوان نفر اول برگزیده انتخاب و معرفی شد.

 

 

امانی، ابراهیم گریوانی از روستای گریوان را به عنوان نفر دوم برگزیده این مسابقه اعلام کرد و گفت: «شیردلان» از روستای ارکان به عنوان نفر سوم برگزیده و «مجید عابدی» از روستای علیگل بجنورد  نیز به عنوان نفر چهارم اعلام شد.

 

 

گفتنی است، روستای ارکان پیش از این و در دو دوره متوالی جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران  توانست به عنوان روستای دوستدار کتاب در یک دوره و نیز در دوره بعدی به عنوان نامزد دریافت جایزه استمرار و برگزیده برگزیده ها، معرفی شود.

 

 

کد خبر 995900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha