بهر‌ه‌برداری از ۱۸۱ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در استان مرکزی

محترمی از بهره برداری از ۱۸۱ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی همزمان با هفته بسیج در استان مرکزی خبر داد.

«امید محترمی» ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: هفته بسیج یاد آور تلاش و مجاهدان بسیجیان جان برکفی است که با تمام توان در برابر مشکلات و نا ملایمات ایستادند تا انقلاب اسلامی پایدار بماند.

 

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به اینکه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بهره برداری از ۱۸۱ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی پیش بینی شده است، افزود: با توجه به اینکه امروز دوم آذرماه ویژه برنامه استان مرکزی در سطح کشور است این پروژه ها به شکل متمرکز در سطح استان و به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این پروژه ها شامل ۵ طرح آب شرب، ۲۴ طرح انتقال آب، ۲۰  مورد استخر و بندهای خاکی، ۱۴ مورد قنوات، ۶ مورد خدمات روستایی شامل پل و راه های روستایی، ۱۰ مورد مراکز فرهنگی و مذهبی و ۱۰۲ مورد منزل مسکونی محرومین است، ادامه داد: ارزش ریالی این پروژه ها ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

 

این مقام مسئول شرکت در کارگروه بسیج سازندگی استان مرکزی به شکل ویدئو کنفرانس با حضور اعضای کارگروه وفرمانداران، را نیز از دیگر برنامه های این هفته دانست و بیان کرد: تجلیل از ۱۲۰ گروه جهادی فعال به شکل غیرمتمرکز از طریق ویدئو کنفرانس و افتتاح چند پروژه از دیگر برنامه های سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور است.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی، اضافه کرد:امروز به برکت انقلاب اسلامی و تفکر بسیج گفتمان خدمت رسانی و محرومیت زدایی در کشور طنین انداز شده است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: امروز صحنه مبارزه با دشمنان خدمت به مردم است که بسیج سازندگی و گروه های جهادی پیشگامان این عرصه هستند و در طول سالها دستاوردهای بزرگ و اثربخشی را از خود بجا گذاشته اند.

کد خبر 995902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha