برگزاری مسابقات فوتسال چهار جانبه کانون «منتظران نور» به مناسبت هفته بسیج

نیکجو از برگزاری مسابقات فوتسال چهار جانبه کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» همزمان با هفته بسیج خبر داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم همزمان با گرامی داشت هفته بسیج، گفت: این مسابقات در قالب چهار تیم از حلقههای صالحین به مدت 2 روز برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم با اشاره به استقبال خوب اعضای کانون در این دوره از مسابقات، افزود: این مسابقه 29 و 30 آبان در سالن ورزشی «9دی» برگزار شده است.

 

 وی با اشاره به اینکه در پایان این مسابقات تیم «حلقه شهید سعید اعظمی» به مقام نخست دست یافت، عنوان کرد: همچنین تیم «حلقه شهید ابراهیم ایل» مقام دوم و تیم «حلقه شهید حاج طیب رضایی» نیز عنوان ‌سوم این مسابقات را از خود کردند.

 

نیکجو ادامه داد: تیم حلقه «شهید محمد هادی نعمتی» نیز در این مسابقات چهار جانبه مقام چهارم را به خود اختصاص داد.

 

وی با اشاره به اینکه به تیم های برتر این دوره از مسابقات هدیه و تندیس اعطا شد، خاطرنشان کرد: همچنین از داوران این مسابقات فوتسال نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» گفت: در پایان مسابقات از خانواده مرحوم «مهدی زارع زاده» از اعضای این کانون فرهنگی و هنری به پاس زحمات چند ساله این جوان ناکام در کانون به رسم یادبود لوح تقدیراهدا شد.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

کد خبر 995938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha