کسب عنوان رابط برترکشوری کانون های مساجد توسط کانون های مساجد خراسان جنوبی

حجت الاسلام سبزه کار از انتخاب دو کانون استان خراسان جنوبی به عنوان رابطین برتر کشوری کانون های مساجد خبر داد.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند از ساماندهی ۳۳ رابط فهما در کانون‌های فرهنگی مساجد استان خبر داد و اظهار کرد: ۶۷۳ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان خراسان جنوبی فعالیت دارند که هریک از رابطین با توجه به تقسیم‌بندی انجام شده،  ۲۵کانون همجوار را تحت پوشش دارند.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: ثبت اعضا، فعالیت‌ها و به‌روزرسانی اطلاعات کانون‌های مساجد در سامانه بچه‌های مسجد از وظایف رابطین فهما(فرهنگ و هنر مساجد خراسان جنوبی) است.

 

 

وی ادامه داد: تاکنون دو کانون فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی به عنوان رابطین برتر فهما کشور معرفی شدند.

 

 

حجت الاسلام سبزه کار افزود: کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) شهرستان نهبندان و کانون خاتم الانبیاء (ص) شهرستان بیرجند به عنوان دو کانونی هستند که توانستند در بین رابطین کشوری رتبه های برتر را کسب کنند که پیگیری فعالیت کانون های زیر مجموعه آنها، ثبت گزارش ها و فعالیت ها به عنوان شاخص های این انتخاب بوده است.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی بیان کرد: تاکنون در سطح کشور ۱۴ کانون به عنوان رابط برتر کشوری انتخاب شدند که دو کانون از استان خراسان جنوبی بوده است.

 

 

 

کد خبر 995940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha