بسیج، گفتمان مشترک جبهه مقاومت است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: بسیج گفتمان مشترک جبهه مقاومت و پاسخ شکننده به هم پیمان شدن شیاطین و طاغوت‌های مدرن است.

 حجت‌الاسلام «محمدحسین بلک» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان در خصوص اهمیت و جایگاه بسیج در جامعه  اظهار داشت: بسیج دکترین معمار کبیر انقلاب در نیل به تمدن بزرگ اسلامی و دستاوردی از آموزه های آسمانی پیامبران، راه برون رفت مستضعفان و شکستن استیلاء جابران و طاغوتیان، نقطه عطف باور خویش و شوریدن بر دشمنان، تلألو نور ایمان به خدا و کفر بر طاغوت است.

 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان متذکر شد:  بسیج عمق برخاستن از متن مردم و فدا شدن برای خدا، آرزوی بدست نیامده اولیاء و امید کنونی مجاهدان و رنج دیدگان، گفتمان مشترک جبهه مقاومت، پاسخ شکننده به هم پیمان شدن شیاطین و طاغوت‌های مدرن و تجلی بصیرت، سخت کوشی، یاری رسانی و جهادگری است.

 

حجت الاسلام بلک  ادامه داد: در این کارزار بزرگ و هنگامه نویدبخش تاریخ، ستارگانی  در آغوش آسمان آرمیدند و همچنان چشمان پر برقشان نظاره گر جاماندگانند که راه تا به میان آمده را با گام های استوار به سرانجام رسانده و شب ظلمانی مستکبران به خورشید پیروزی و ظفرمندی صدپاره گشته شعاع نور آفتاب عدالت، جهان را گرم و روشن سازد تا دنیا برای آمدن میهمان همیشه در انتظارش آماده گردد. 

اسداشت: آن روز نزدیکتر از باورهاست که کرسی عدالت به جلوس مهدی(عج) موعود ببالد و پیامبر و آلش دوباره دنیا را بسازند و غرق در داد و مملو از عدالت و سرشار از عبودیت کنند.


 

کد خبر 995967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha