بخشی از معیشت مردم به بهانه احداث پروژه ‌های شهرداری رونق پیدا‌ می ‌کند

محسنی پویا گفت:خش عمده‌ای از معیشت مردم به بهانه احداث پروژه ‌های شهرداری رونق پیدا‌ می ‌کند و امیدواریم زنجیره پروژه‌های شهرداری همچنان برای ساخت‌وساز فعال باشد و زندگی مردم از حیث معنوی و مادی رونق پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید محسن حسینی ‌پویا» امروز(۲ آذر) در بازدید از پروژه در حال احداث تقاطع غیرهمسطح مصلی و در جمع خبرنگاران گفت: بسیار خرسندیم که علیرغم شرایط نامساعد جوی و بارش برف، عملیات عمرانی این پروژه و دیگر پروژه‌های شهری با قوت درحال اجراست و خللی در روند آن ‌ها پیش نیامده است.

 

عضو شورای شهر مشهد با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح مصلی تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت داشته است، افزود: براساس گزارش ارائه شده از سوی پیمانکار، پروژه تا اسفندماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و مشکلات عمده ترافیکی این محدوده برطرف می‌شود.

 

حسینی ‌پویا فعال بودن پروژه‌های عمرانی سطح شهر را نشان‌گر خوبی دانست و اظهارکرد: این پویایی، مشهد را به یک کارگاه عمرانی تبدیل کرده است همچنین عمده پیمانکاران فعال در پروژه‌های عمرانی، پیمانکاران بومی و مشهدی هستند و لذا اشتغالی که از این طریق ایجاد می‌شود، آن هم در شرایط رکود حاکم بر کشور، اهمیتش به مراتب بیشتر از پروژه است.

 

وی گفت: بخش عمده‌ای از معیشت مردم به بهانه همین پروژه ‌های شهرداری رونق پیدا‌ می ‌کند و بهره‌برداری از آنها نیز برای شهروندان امیدآفرین است، امیدواریم زنجیره پروژه‌های شهرداری همچنان برای ساخت‌وساز فعال باشد و زندگی مردم از حیث معنوی و مادی رونق پیدا کند.

 

عضو شورای شهر مشهد با اشاره به پروژه تقاطع غیرهمسطح مصلی که در منطقه کم‌برخوردار مشهد قرار دارد، تصریح کرد: این پروژه موجب رونق دوباره منطقه خواهد شد و زندگی ساکنان بومی را هم بهبود خواهد داد، امیدواریم در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 995979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha