کاهش دما، تشکیل مه و بارش پراکنده برف در خراسان رضوی وجود دارد

بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، با توجه به تحلیل انجام شده بر روی نقشه های هواشناسی، تا اواخر وقت امروز آسمان اکثر نقاط استان ابری توام با بارش پراکنده برف و باران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، با توجه به تحلیل انجام شده بر روی نقشه های هواشناسی، تا اواخر وقت امروز، آسمان اکثر نقاط استان ابری توام با بارش پراکنده برف و باران خواهد بود.

 

انتظار می رود طی امشب ضمن ادامه کاهش دما، پدیده جوی غالب در سطح استان، تشکیل مه، کاهش دید و لغزندگی محورها باشد، مجددا از فردا شب و ساعاتی از روز سه شنبه با افزایش ابرناکی، بارش هایی پراکنده در سطح استان پیش بینی می شود، ضمن اینکه طی فردا، اکثر نقاط استان افزایش موقتی دمای روزانه را خواهند داشت.

 

طی ۲۴ ساعت گذشته گلمکان با کمینه دمای ۵- درجه سانتیگراد سردترین و داورزن با بیشینه دمای۱۲ درجه سانتیگراد گرم ‎ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند، در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد به ترتیب ۲- و ۱۱ درجه سانتیگراد بوده است.

 

همچنین آسمان امروز شهرستان مشهد، ابری و مه آلود در برخی ساعات همراه با بارش برف پیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد در گرم ترین زمان صفر درجه سانتگیراد که در سردترین زمان به ۲ درجه زیر صفر کاهش خواهد یافت.

کد خبر 996010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha