نصب صفحه نمایش با وضوح بالا در بین الحرمین

شعبه ارتباطات و فناوری اطلاعات در آستان مقدس حضرت عباس(ع) از نصب یک صفحه نمایش بزرگ و مدرن در بین الحرمین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، شعبه ارتباطات و فناوری اطلاعات وابسته به بخش پروژه های مهندسی در آستان مقدس حضرت عباس(ع) اعلام کرد: نصب یک صفحه نمایش بزرگ و مدرن با وضوح بسیار بالا و دوطرفه در میدان بین الحرمین در مقابل دروازه امام حسن(ع) به پایان رسیده است.

 

مهندس«فراس حمزه» مسئول این شعبه گفت: آستان مقدس حضرت عباس(ع) برنامه های خود را با هدف معرفی فناوری های مدرن انجام می دهد، به همین دلیل از آنها برای ارتقای سطح فرهنگ دینی زایران حرم ابوالفضل العباس(ع) تلاش می کند. برنامه های این آستان در رساندن اطلاعات و ایده ها به زایران این حرم کمک می کند.

 

وی درباره ویژگی ها و مشخصات این صفحه نمایش،گفت: کیفیت این صفحه نمایش بسیار بالاست. این صفحه نمایش از صفحه پیشین بزرگ‌تر است. به طوری ارتفاع آن 3.84 متر و عرض آن 6.4 متر است و مساحت آن نیز 25 مترمربع است.

 

مسئول این شعبه ادامه داد: این صفحه نمایش با فناوری مدرن (DIP 3 in 1) و قطعات الکترونیکی از یک شرکت جهانی تخصصی کار می کند. دو طرف نمایشگر با همان دقت بالا کار می کند و میزان روشنایی صفحه نمایش 8000 واحد نور است که در مقایسه با نمونه های خود بسیار روشن است و حتی در ساعات روشنایی روز نیز روشن است.

 

حمزه افزود: اطلاعات از طریق کابل نوری متصل با مرکز کنترل در شعبه ارتباطات به صورت الکترونیکی تغذیه می شود. سیستم خنک کنندگی آن تنها با هواست، به همین دلیل به تجهیزات تهویه باهدف خنک کنندکی نیاز ندارد. این صفحه هنگام روشن کردن در مقایسه با صفحه قبلی انرژی کمتری مصرف می کند. این صفحه مقاوم در برابر آب و هواست، زیرا تا دمای 75 درجه مقاوم است.

 

وی گفت: این صفحه نمایش بر یک ستون استوانه ای فلزی استوار شده است و به زمین محکم شده است. این صفحه به صفحه های مشابه اش در صحن شریف متصل است تا اطلاعات به صورت یکسان نمایش داده شود.

کد خبر 996014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha