۲۰ واحد تولیدی صومعه‌سرا در تملک بانک‌ها قرار دارد

سیدمحمدی گفت: اکنون ٢٠ واحد تولیدی در شهرستان صومعه‌سرا در تملک بانک‌ها قرار دارد که ما تمام ظرفیتمان را در راستای فعالسازی و ورود این واحدها به چرخه تولید بکار گرفته‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» عصر امروز(یکشنبه، 2آذر)  در جلسه رفع موانع تولید که با حضور تعدادی از تولیدکننده گان برگزار شد اظهار کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید نامگذاری شده حمایت از واحدهای تولیدی که موجب اشتغال را فراهم می‌کنند ضروری است.

 

فرماندار صومعه‌سرا افزود: اکنون ٢٠ واحد تولیدی در شهرستان صومعه‌سرا در تملک بانک‌ها قرار دارد که ما تمام ظرفیتمان را در راستای فعالسازی و ورود این واحدها به چرخه تولید بکار گرفته‌ایم.

 

وی با بیان اینکه رفع مشکلات و موانع واحدهای در تملک بانکها باید در دستور کار قرار گیرد گفت: استاندار گیلان نیز بر فعالسازی واحدهای راکد تاکید جدی دارد.

 

سیدمحمدی با اشاره به جهش تولید و فعال‌سازی واحدهای راکد که به هر دلیلی تعطیل شدند و واحدهای در تملک بانکها مدنظر مقام معظم رهبری  تصریح کرد: توجه به این سه مساله می‌تواند ظرفیت بالای اشتغالزایی را فراهم کند.

 

فرماندار صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: ضروری است مسئولان این سیاست را پیش رو و شتاب بخشی را دستور کار قرار دهند.

 

کد خبر 996025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha