کسب رتبه نخست دبیرستان شاهد امام خمینی (ره) صومعه‌سرا در گیلان

بالو از کسب رتبه نخست دبیرستان شاهد امام خمینی(ره) صومعه سرا در بین مدارس شاهد استان با بالاترین درصد قبولی و بیشترین میانگین معدل امتحانات نهایی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ خبر داد.

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: دبیرستان شاهد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا با درصد قبولی ۹۸/۰۹ و میانگین معدل ۱۴/۶۷، بالاترین درصد قبولی و بیشترین میانگین معدل را در امتحانات نهایی سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸، در بین مدارس شاهد استان بدست آورد و در این زمینه حائز رتبه اول استانی شد.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا این دستاورد را حاصل تلاش شبانه‌روزی عوامل اداری و آموزشی مدرسه عنوان کرد و افزود: چنین نتایجی بیانگر این موضوع است که شهرستان صومعه‌سرا از ظرفیت‌های خوبی در عرصه علمی و آموزشی برخوردار است که این امر وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

 

وی این موفقیت را به مدیریت، معاونین و معلمان دبیرستان تبریک گفت و از زحمات و تلاش‌های آنان در امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان قدردانی کرد.

 

بالو تصریح کرد: دبیرستان شاهد امام خمینی (ره) صومعه‌سرا در 2 سال متوالی حائز رتبه اول استانی در بین مدارس شاهد استان بر اساس درصد قبولی امتحانات نهایی شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین ماموریت مدارس شاهد ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان طرح شاهد و جامعه ایثارگری است.

کد خبر 996027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha