شورای پنجم برای شفاف سازی و پاسخگویی به مردم مطلوب عمل کرده است

موسوی گفت: تلاش برای شفاف سازی و پاسخگویی از اقدامات مطلوب شورای پنجم بود و آمار صحن های علنی و غیر علنی گویای این تلاش برای پاسخگویی به مردم بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (یکشنبه 2 آذر) در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز به صورت مجازی با تبریک هفته بسیج گفت: بهره وری حاصل ارزیابی و کارایی است که منابع مالی و انسانی در آن نقش مهمی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: در مصوبات شورای شهر شیراز سعی شده است تا تصمیمات و اقدامات ما متاثر از فضای احساسی و تبلیغاتی نشود.

وی اضافه کرد: ایجاد اداره نظارت وارزیابی عملکرد و حقوقی ومصوبات در سال سوم فعالیت شورا باعث شده است تا علاوه بر رعایت قانون و مقررات، ارزیابی اجرای مستمر مصوبات شورا از طرف شهرداری به صورت منظم انجام شود.

موسوی کاهش طرح های دو فورتی را نیز از اقدامات اخیر دانست و بیان کرد: به جای طرح های دو فوریتی باید وقت بیشتری بگذاریم تا از نظرات فنی و کارشناسی بیشتری استفاده کرده و سپس آنها را برای بررسی به صحن علنی شورا ارائه کنیم.

وی ادامه داد: مهمترین وظیفه ما برای دفاع از حقوق مردم، استفاده از  تمام ظرفیت های خود و نظارت بر مصوباتمان است تا هر جا نیاز به اصلاح مصوبات است به انجام برسد.

موسوی تاکید کرد: از کارهای مثبت شورای پنجم، مکلف کردن شهرداری در ارائه متمم بودجه در موعد مقرر به شورای اسلامی شهر شیراز بود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: تلاش برای شفاف سازی و پاسخگویی از دیگر اقدامات مطلوب شورای پنجم بود و آمار صحن های علنی و غیر علنی گویای این تلاش برای پاسخگویی به مردم بوده است.

موسوی تاکید کرد: ما بیش از حفاظت به اموال خصوصی خود به فکر اموال عمومی و وجوه دریافتی از مردم هستیم و سازمانی موفق است  است که توانمندترین ومهمترین بخش خود را حوزه برنامه ‌ریزی ونیروی انسانی قرار دهد و در حوزه برنامه ‌ریزی باید اتاق فکر و اندیشه سازمان داشته باشد.

کد خبر 996040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha