معرفی کتاب «افسانه های ایرانی» توسط کانون آیت الله گلپایگانی لردگان

اردشیری گفت: کتاب «افسانه های ایرانی» نوشته «منوچهر سلیمی» از انتشارات امیرکبیر و در راستای اجرای طرح ملی شنبه های کتاب توسط کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی لردگان معرفی شد.

«منصور اردشیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کتاب «افسانه های ایرانی» نوشته «منوچهر سلیمی» از انتشارات امیرکبیر و در راستای اجرای طرح ملی شنبه های کتاب توسط کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی لردگان معرفی شد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی شهر لردگان ادامه داد: بسیاری از افسانه ها می میرند و فراموش می شوند ولی بعضی ها زنده باقی می مانند؛ علل زنده نگهداشتن، عدم سرگرمی برای خانواده ها و افراد است.

 

وی ابراز کرد: با سرگرمی های فعلی روزی می رسد که هیچ یک از این افسانه ها وجود نخواهند داشت و آنچه که در کتاب ها جمع آوری شده، باقی می ماند.

 

اردشیری گفت: در این مجموعه ۴۴ افسانه و متل درج گردیده، شباهت این افسانه ها با افسانه های دیگر کشورها در انتهای هر افسانه با عنوان پانوشت مشخص و توضیح داده شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی شهر لردگان ادامه داد: طرح ملی شنبه های کتاب از دهه کرامت امسال در کانون فرهنگی هنری شهر لردگان شروع شده و همچنان ادامه دارد.

 

کد خبر 996044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha