احیاء کارکردهای مسجد در ایام کرونا در قالب آموزش و رزمایش مواسات و همدلی جریان دارد

خدابنده با اشاره به اهمیت رزمایش مواسات و همدلی به منظور حمایت از محرومان گفت: مسجد جامع علی بن ابیطالب(ع) واقع در دولت آباد کرج در ایام کرونا ویژه برنامه های محوری خود را در امر آموزش و رزمایش مواسات و همدلی قرار داده است.

« محسن خدابنده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند فعالیت های کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب(ع) در مسجد گفت: احیاء کارکردهای مسجد در ایام کرونا در قالب آموزش و رزمایش مواسات و همدلی جریان دارد. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع علی بن ابیطالب(ع) افزود: تداوم فعالیت های مسجد در قالب همراهی و همکاری نیروهای پایگاه بسیج و کانون های فرهنگی هنری مسجد است امری که رهبرمعظم انقلاب در سخنرانی خود در خراسان جنوبی نسبت به آن تأکید داشتند.

 

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: هفته بسیج فرصت تبیین ارزش های انقلابی و ایمانی است، ارزش هایی که امروز در جریان مقابله با کرونا به خوبی خود را نشان داده است.

 

 

خدابنده ادامه داد: امروز با توجه به شرایط کرونا و محدودیت های معین شده، روند فعالیت مساجد در قالب رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دیگر مقررات معین شده همچنان ادامه دارد. 

 

وی از برپایی کلاس آموزش احکام با اهتمام امام جماعت مسجد جامع علی بن ابیطالب(ع) خبر داد و بیان کرد: نوجوانان و جوانان در بستر مسجد بهترین آموزه های دینی و ایمانی را برخوردار می شوند و این مهم به صورت چهره به چهره با امام مسجد اهمیت اساسی دارد. 

 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: جمع آوری کمک های مردمی، شناسایی افراد آسیب دیده و توزیع اقلام و مایحتاج مورد نیاز آنان یکی از ویژه برنامه های مسجد در قالب همراهی و همکاری بسیج و کانون فرهنگی هنری است. 

 

 

کد خبر 996235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha