بسیج مظهر مقاومت، ایثار و الگوی خدمت رسانی صادقانه است

سرهنگ جهانبخش با اشاره به خدمات گسترده بسیج در راستای محرومیت زدایی، گفت: بسیج مظهر مقاومت، پایداری، ایثار و الگوی خدمت رسانی صادقانه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ« احسان جهانبخش» امروز(3 آذر) در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان لرستان، با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج در دوران دفاع مقدس، چه در میدان نبرد و چه در قالب پایگاه‌های مساجد و محلات یاری رسان مردم بود و در راستای خدمت به مردم و انقلاب شکوهمند اسلامی تلاش می کرد.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان  همچنین با اشاره به خدمات گسترده بسیج در دوران بازسازی، افزود: بسیج از همان ابتدای شکل گیری تا به امروز نقش به سزایی در حوزه‌های امنیت محله‌ها، گشت‌های محله‌محور، امنیت داخلی و امنیت ملی ایفا نموده است.

 

وی با بیان اینکه بسیج مظهر مقاومت ایثار و الگوی خدمت رسانی صادقانه است، خاطر نشان کرد: بسیج برای حل مشکلات و خدمت رسانی به مردم فرصت سوزی نمی کند و هر کجا منافع نظام و انقلاب به خطر بیافتد، وسط میدان مبارزه است و آمادگی کامل دارد تا توطئه ها ،فتنه ها و آشوب های احتمالی داخلی و خارجی را خنثی کند.

 

جهانبخش در ادامه با اشاره به خدمات بهزیستی در راستای  خدمت به مددجویان، افزود: خدمات بهزیستی در راستای محرومیت زدایی و کمک به مستمندان و نیازمندان جامع می باشد و خدمت قشر مستضعف و نیازمند از اجر بالایی برخوردار است.

 

وی با تاکید برضرورت تقویت تعامل و همکاری بین بسیج سازندگی و بهزیستی، گفت: این سازمان در بحث بسته های کمک مومنانه حمایت و پشتیبانی خود را از  جامعه هدف بهزیستی استان به عمل خواهد آورد.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی  لرستان، افزود: بسیج سازندگی استان آمادگی دارد که از ظرفیت گروه های جهادی برای کمک رسانی به مراکز درمانی و توزیع بسته های معیشتی و همچنین ساخت منازل مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان بهره گرفته شود.

 

سرهنگ جهانبخش افزود: این سازمان آمادگی دارد در صورت نیاز بهزیستی استان، نهایت همکاری و مشارکت خود را در بحث تامین مسکن مددجویان را به عمل آورد.

 

در ادامه مسئولین هر دو مجموعه بر پیگیری مصوبات جلسه و برگزاری جلسات آینده تاکید کردند.

 

کد خبر 996339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha