تجلیل از یک نویسنده در سه شنبه های تکریم کهنوج

امیر رضا امیری گفت: هم زمان با هفته کتاب و کتابخوانی طرح سه شنبه های تکریم با محوریت تجلیل از یک فعال عرصه کتابخوانی و نویسنده بومی منطقه برگزار شد.

«امیررضا امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با هفته کتاب و کتابخوانی طرح سه شنبه های تکریم با محوریت تجلیل از یک فعال عرصه کتابخوانی و نویسنده بومی منطقه برگزار شد.




مدیر کانون فرهنگی هنری اميرالمومنين (ع) روستای امیر آباد کهنوج افزود: با توجه به شرایط کرونایی این مراسم به صورت مجازی برگزار شد و هدیه ای از سوی کانون درب منزل تحویل وی شد.



وی بیان کرد: امیر امیری کهنوج از نویسنده کتاب خاطرات قدیمی در اشعار امیری است و سال ها است که در عرصه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی فعالیت می کنیم بنابراین هفته کتاب را غنیمت شمرده و از این نویسنده تجلیل کردیم.




امیری یادآور شد: یکی دیگر از برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی، افتتاح و بازدید مجازی از کتابخانه کانون بود که با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از طریق برقراری ارتباط ویدئو کنفرانسی برگزار شد.




مدیر کانون فرهنگی هنری اميرالمومنين (ع) روستای امیر آباد کهنوج ابراز کرد: برنامه محوری هفته کتاب و کتابخوانی، اجرای طرح ملی شنبه های کتاب بود که به صورت مجازی برگزار شد.



وی ادامه داد: در همین راستا با تولید کلیپ های یک دقیقه ای اقدام به معرفی کتاب های مفید و ارزشمند کرده و این کلیپ ها را فضای مجازی منتشر کردیم.



امیری اظهار کرد: علاوه بر این نیز عکس نوشته هایی با محتوای معرفی کتاب و ویژگی های یک کتاب خود را با استفاده از بستر فضای مجازی منتشر کردیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری اميرالمومنين (ع) روستای امیر آباد کهنوج ابراز کرد: از سایر برنامه های بزرگداشت این هفته، برگزاری کتابخوانی ویژه بچه های روستا بود.



وی در خاتمه عنوان کرد: به همین منظور بچه ها خلاصه ای از بهترین کتابی که تاکنون خوانده بودند را از طریق گروه مجازی کانون برای ما ارسال کردند.

کد خبر 996343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha