اجرای مرحله جدید رزمایش «کمک مومنانه» با توزیع ۱۳۰۰ بسته معیشتی در جهرم

قاسمی از اجرای مرحله جدید رزمایش «کمک مومنانه» با توزیع هزارو ۳۰۰ بسته مواد غذایی و لوازم التحریر همزمان با هفته بسیج در جهرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «قاسم یوسفی»، امروز (دوشنبه ۳ آذر) در حاشیه مرحله جدید رزمایش «کمک مومنانه» در جمع خبرنگاران گفت: پیرو منویات رهبری انقلاب در کمک به محرومان در ایام شیوع بیماری کرونا، ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم در سه مقطع زمانی اقدام به اجرای این طرح کرده است.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه جهرم با قدردانی از همت خیران در کمک رسانی به محرومان افزود: در این مرحله از رزمایش «کمک مومنانه» تعداد هزار و ۳۰۰ بسته مواد غذایی و لوازم التحریر تهیه شده که میان خانواده های محروم و آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

 

وی با اشاره به اینکه برای تهیه هر بسته مواد غذایی ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان هزینه شده است، بیان کرد: بسته های مواد غذایی شامل، برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه، سویا و بسته های لوازم التحریر نیز شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد رنگی و... بوده است.

 

قاسمی با اشاره به اینکه در مجموع بسته های تهیه شده در این طرح به ارزش ۲۶۰ میلیون تومان بوده است، عنوان کرد: این مرحله از طرح «کمک مومنانه» همزمان با هفته بسیج و در چهارمین روز از گرامی داشت این هفته به اجرا در آمده است.

 

وی همچنین از پایگاه های مقاومت بسیج سطح شهرستان جهرم در اجرای این طرح قدردانی کرد و اظهار داشت: بسته های تهیه شده با توجه به شناسایی خانواده های نیازمند در هر کوچه و محله، با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج توزیع می شود.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه جهرم در پایان ضمن اعلام آمادگی مجدد بسیجیان جهت کمک به مدافعان سلامت و مجموعه پزشکی و کادر درمان شهرستان، از عموم مردم خواست تا با  رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا، از شدت همه گیری این ویروس منحوس کاسته و با این عمل، از فشار کاری کادر درمان شهرستان بکاهیم.

 

  

 

کد خبر 996348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha