خانواده شهید محمدی با مشارکت فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تکریم شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: خانواده معظم شهید محمدی با مشارکت فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) و اعضای بسیجی پایگاه مسجد آقا کاظم همزمان با هفته بسیج تکریم شد.

«وحید جبارزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: خانواده معظم شهید محمدی با مشارکت فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) و اعضای بسیجی پایگاه مسجد آقا کاظم همزمان با هفته بسیج تکریم شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: این دیدار به دلیل شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار و از مقام مادر شهید محمدی تقدیر و تجلیل شد.

 

وی یادآور شد: این برنامه مشترک بین پایگاه و کانون مسجد آقاکاظم با حضور محدودی اعضا و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا صورت گرفت.

 

جبارزاده اذعان داشت: خانواده معظم شهدا جایگاه والای را در عرصه دفاع از حریم انقلاب اسلامی دارند و باید برای پاسداشت از خدمات ایثار آنها با شکوه بیشتری برپا شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا مجبور به محدود کردن اعضای حاضر شدیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تاکید کرد: در کنار تکریم از خانواده معظم شهدا نوجوانان و جوانان از رشادت ها و ایثار شهدا نیز آشناتر می شوند و روحیه خودباوری و شهادت نیز در آن زنده و پاینده می ماند.

 

جبارزاده افزود: این برنامه معنوی با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمتر از شهادت نیست صورت گرفت و امیدواریم رهروان واقعی راه شهدا در دفاع از آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی باشیم.

کد خبر 996349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha