مسابقه مجازی نقاشی آیات برگزار می‌شود 

الهه افتخاری گفت: کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی در نظر دارد در راستای اجرای جشنواره قرآنی مدها متان، مسابقه مجازی نقاشی آیات را برگزار کند..

«الهه افتخاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از تداوم جشنواره قرآنی مدها متان خبر داد و با اشاره به رشته های رقابتی این جشنواره، گفت: کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی در نظر دارد در راستای اجرای جشنواره قرآنی مدها متان، مسابقه نقاشی آیات را برگزار کند و از آنجایی که شهرستان جیرفت به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد بنابراین مسابقه نقاشی آیات مجازی برگزار می‌شود.




مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت افزود: این مسابقه مختص گروه های سنی ۷ تا ۱۶ سال است و دختران و پسران علاقمند از امروز به مدت ۲ هفته فرصت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند.



 
وی با بیان این مطلب که آثار نقاشی باید به صورت فردی باشند، ابراز کرد: نقاشی ها باید با محوریت آیات قرآنی و با موضوع های مسجد، همیاری و همدلی (کمک به دیگران)، تلاوت قرآن و نماز  باشند.



افتخاری اظهار کرد: مشورت با دیگران در انتخاب آیه آزاد بوده و آیه انتخابی باید در نقاشی محرز باشد و هر فرد می تواند با توجه به موضوعات فقط یک اثر  را ارسال کند و قالب آثار می بایست نقاشی و تکنیک مورد استفاده فقط مدادرنگی باشد. 



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت ادامه داد: علاقمندان می بایست تصویر با کیفیتی از اثر خود را از طریق گروه مجازی کانون ارسال کنند و ما نیز آثار دریافتی را در سامانه بچه های مسجد بارگزاری می کنیم.



وی در خاتمه یادآور شد: اکنون در حال ثبت نام و برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان در رشته های تلاوت نور، اذان، مکبری و قرائت صحت نماز هستیم و علاقمندان به شرکت در این رشته ها نیز تا پایان آذر سال جاری فرصت ثبت نام دارند.

کد خبر 996404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha