مسابقه ایده پردازی با هدف تبلیغ و ترویج برنامه های مهدوی در فضای مجازی برپا می شود

حجت الاسلام عسکری با اشاره به اهمیت بهره مندی از فضای مجازی و تبدیل آن به فرصت گفت: مسابقه ایده پردازی با هدف تبلیغ و ترویج برنامه های مهدوی در فضای مجازی برپا می شود.

« حجت الاسلام محمدرضا عسکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت امام حسن عسکری(ع) گفت: بنیاد مهدویت با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا ویژه برنامه های خود را در قالب فضای مجازی سوق داده است.

 

مدیر بنیاد مهدویت استان البرز افزود: مشارکت بخشی دیدگاه ها و افکار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان که این روزها با فضای مجازی بیش از همیشه سرو کار دارند از اهم اهداف اجرایی طرح ایده پردازی جریان مهدویت در فضای مجازی است.

 

وی ادامه داد: هدف اجرایی طرح ایده پردازی در فضای مجازی با محوریت مهدویت است، آنچنان که رهبرمعظم انقلاب نیز بارها نسبت به ورود نیروهای انقلابی و ارزشی به فضای مجازی تأکید داشتند این مسابقه ایده پردازی طراحی شده است تا از طرح های اثرگذار تقدیر و تجلیل شود. 

 

حجت الاسلام عسکری  فضای مجازی را می توان فرصت خواند و عنوان کرد: شیوع بیماری کرونا یک تهدید است ولی به نقل از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این تهدید را می توان به یک فرصت تبدیل کرد و امروز فرصت آن است که از فضای مجازی به نفع تبیین معارف الهی بهره مند شد.

 

مدیر بنیاد مهدویت استان البرز با اشاره به ضرورت برخورداری از فضای مجازی در راستای تبیین مسائل فرهنگی و معرفتی بیان کرد: تبیین آموزه های مهدوی و معارف آن در فضای مجازی نیازمند یک سیرمطالعاتی هدفمند است.

 

علاقمندان به منظور مشارکت در این طرح می توانند ایده های خود را به بنیاد مهدویت استان البرز ارسال کنند. 

 

 

 

 

 

کد خبر 996510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha