مسابقه کتابخوانی مجازی «رسول مهربانی» برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی مجازی رسول مهربانی با محوریت کتاب «پیامبر امّی» توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خدابنده برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مسابقه کتابخوانی مجازی رسول مهربانی با محوریت کتاب «پیامبر امّی» به مناسبت گرامیداشت بیست و هشتمین دوره هفته کتاب، توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خدابنده به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

زمان ثبت نام و شرکت در این مسابقه از ۲۴ آبان آغاز شده و تا پایان آذر ماه، ادامه خواهد داشت و در نهایت به ۱۰ نفر از برندگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه نسخه الکترونیک کتاب و شرکت در مسابقه به صورت آنلاین از طریق سامانه مسابقات کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir  اقدام کنند.

گفتنی است، کتاب «پیامبر امّی»، مقاله‌ای است به قلم شهید مرتضی مطهری که در سال ۱۳۴۷ هجری شمسی جهت رفع شبهات القاءشده در اطراف زندگانی رسول اکرم صلی‌الله‌علیه‌ و آله تهیه شده است. این کتاب ما را با بینشی هرچه روشن‌تر با مکتب اسلام آشنا می‌کند و در راه اهداف مقدس این آخرین پیام الهی گام برمی‌دارد. در کتاب پیامبر امّی، استاد شهید مطهری تفسیر کلمه «امّی» را از دیدگاه مفسران اسلامی برشمرده و با استشهاد به آیات قرآن، تفسیر صحیح را بیان کرد و از این راه به اتهامات مغرضانه مخالفان نیز به نحو مستدل و منطقی پاسخ داد.

کد خبر 996527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha