جامعه امروز  تشنه شناخت سیره شهدا است

حجت الاسلام یوسف خانی، نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز جامعه خواند و گفت: باید جوانان امروز را با معرفت و سیره شهدا آشنا ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«محمد یوسف خانی»، امروز(4 آذر ماه) در دیدار با با خانواده شهید دانشجو در هفته بسیج با آرزوی سلامتی و طول عمر برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران اظهار داشت: بسیج نیروی مخلص خدا است.

 

امام جمعه دلفان افزود: جامعه امروز ما تشنه شناخت و معرفت به سیره شهدا است و باید به عنوان یک نیاز نهادینه و این سیره مبارک و حسنه باید برای جوانان تبیین و به الگویی برای زندگی آنان مبدل شود.

 

وی بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت تأکید و خاطرنشان کرد: تکریم و خدمت به خانواده شهید، یک تکلیف الهی و انسانی و ملی است.

 

حجت الاسلام یوسف خانی با بیان اینکه خانواده شهدا در ادامه راه شهدا و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت نقش آفرین هستند، اظهار داشت: شجاعت و شهامت شهدا، جانباران و ایثارگران در کنار صبر و شکیبایی خانواده‌ آنان قابل ستایش است.

 

امام جمعه دلفان بیان کرد: اکنون شهدا وظیفه ما را سنگین تر کرده و راه این عزیزان و پاسداری دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون مطهر شهدا به عنوان یک ودیعه بر ذمه و عهده همه به ویژه مسئولان نظام است و مراقبت خاص می طلبد بر اینکه  ادبیات و رفتار جامعه  از سیره و فرهنگ نهادینه شده شهدا فاصله نگیرد.

کد خبر 996600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha