توزیع ۲۲۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان زنجان

پیری به اجرای سه مرحله از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در این مراحل در مجموع ۲۲۰ هزار بسته معیشتی در زنجان توزیع شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیجیان با شیوع ویروس کرونا در لبیک به فرمان رهبری رزمایش مواسات و کمک مومنانه را در راستای دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا اجرا کردند.

 

فرشاد پیری به اجرای سه مرحله از این رزمایش در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در این مراحل در مجموع 220 هزار بسته معیشتی در زنجان توزیع شده است.

 

وی همچنین به توزیع 5 هزار بسته نوشت افزار و 150 سری جهیزینه در قالب رزمایش کمک مومنانه در استان زنجان اشاره کرد و گفت: 10 هزار پرس غذای گرم نیز در قالب این رزمایش در بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع شد.

 

به گفته پیری به همت بسیجیان استان 12 هزار و 500 نقطه در استان زنجان در قالب این رزمایش ضد عفونی شد، همچنین 109 کارگاه تولید ماسک در استان راه اندازی شد که 3 میلیون ماسک در این کارگاه ها تولید و در اختیار مرکز بهداشت استان قرار گرفت.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان ادامه داد: در قالب این رزمایش 40 هزار بسته بهداشتی به ارزش 80 میلیارد تومان در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در استان توزیع شد.

 

به گفته وی، رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه جلوه زیبایی از همدلی و هم نوع دوستی مردم زنجان را به نمایش گذاشت و که در نوع خود بی‌نظیر بود.

 

کد خبر 996609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha