مردم در کنترل بیماری کرونا نقش بسزایی دارند

حجت الاسلام سپهوند، به نقش مردم در کنترل بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و عمل به مصوبات لازمه مقابله با این ویروس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «علی سپهوند»، امروز(4آذر) در بازدید از بازار، فروشگاه های مختلف و ورودی های شهرستان ازنا با تشکر از کسبه و اصناف در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همکاری در راستای تعطیلی بازار، اظهار داشت: این همکاری به منظور حفظ سلامت خود و جامعه اقدامی مرثر است.

 

امام جمعه ازنا از چگونگی فروش کالا به صورت اینترنتی و رعایت بهداشت فردی و عمومی توسط متصدیان مطلع شد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی امری ضروری برای کنترل بیماری کرونا است.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم با توجه به نقشی که در کنترل بیماری کرونا دارند، باید برای حفظ سلامتی خود و دیگران و قطع زنجیره انتقال ویروس نقش آفرینی کنند.

 

گفتنی است، سرکشی از شعب منتخب بانک ها از دیگر برنامه های حضور امام جمعه و فرماندار در این بازدید چند ساعته امروز بود.

 

حجت الاسلام سپهوند در ایستگاه های کنترل ورودی شهرستان ازنا نیز حاضر شد ودر گفت‌وگویی کوتاه ضمن تقدیر و خداقوت ‌گویی به پرسنل نیروی انتظامی که در این ایست و بازرسی‌ها به‌ صورت شبانه‌ روزی برای حفظ سلامت مردم شهرستان تلاش می‌کنند، از همکاری مردم شهرستان ازنا تشکر کرد و از آنها خواست تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، نسبت به کاهش روند شیوع ویروس کرونا کمک نمایند.

کد خبر 996611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha