پایش ۱۷۳ هزار نفر از جمعیت استان در ابتدای اجرای طرح سردار شهید «قاسم سلیمانی»

بهنامجو از پایش نزدیک به ۱۷۳ هزار نفر از جمعیت استان در ابتدای اجرای طرح سردار شهید «قاسم سلیمانی» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، «اکبر بهنامجو» در جلسه قرارگاه مرکزی طرح سپهبد قاسم سلیمانی گفت: ۴۹ هزار خانوار استان با همکاری بسیجیان و دانشگاه علوم پزشکی پایش شده و ۴۷۲ نفر مشکوک و مبتلا مشخص شده است.

 

استاندار اردبیل بیان کرد: ۹۴۸ مورد از افراد پایش شده، افراد پر خطر شناخته شده اند که باید مراقبت های لازم از آنان انجام شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: ۱۰ هزار کیت های تست سریع هم به جهت پیشقراول بودن اردبیل به استان اختصاص یافته و فردا با تزریق به استان افراد مشکوک به کرونا مورد آزمایش قرار گرفته و مبتلایان در خانه و یا نقاهتگاه های پیش بینی شده قرنطینه می شوند.

 

بهنام جو اظهار داشت: در پنج شهرستان نقاهتگاه ها دایر و امکانات درمانی و تغذیه مهیا شده که افرادی که در داخل خانه ها امکان بستری شدن ندارند، به این نقاهتگاه ها انتقال داده می شوند.

 

وی از اجرای همزمان طرح محدودیت تردد خودروها از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد خبر داد و افزود: این طرح با همکاری نیروی انتظامی اجرا و از تردد های غیر ضروری در داخل شهر جلوگیری می شود.

 

استاندار اردبیل با اشاره به مشارکت مناسب مردم با بسیجیان در جریان اجرای طرح سپهبد قاسم سلیمانی و طرح محدودیت ترافیکی خواستار ادامه این مشارکت ها شد.

کد خبر 996612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha