توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از هزینه کرد بیش از هفت میلیارد تومان اعتبار به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج و در قالب مرحله دوم گام سوم رزمایش مواسات و همدلی خبر داد و گفت: در این راستا هفت هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «مجید الهی راد» امروز سه شنبه (چهارم آذرماه)  اعلام کرد: همزمان با هفته بسیج و در دومین مرحله از گام سوم کمک‌های همدلانه، بیش از هفت میلیارد تومان برای نیازمندان خراسان شمالی هزینه شد.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه در مرحله اول از گام سوم رزمایش همدلی بیش از ۱۳ هزار پک لوازم التحریر بین دانش آموزان خانوارهای محروم استان توزیع شد، افزود: در این مرحله نیز بیش ازهفت میلیارد تومان اعتبار در بخش های کمک معیشت، تهیه بسته های غذایی، تهیه اثاثیه منزل، خرید تبلت و جهیزیه هزینه شده است.

 

وی با بیان اینکه بخشی از این اعتبار در قالب تهیه هفت هزار بسته معیشتی است که از روز گذشته کار توزیع آن آغاز شده است، افزود: این بسته های معیشتی هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان برای توزیع در بین افراد نیازمند و مناطق کم برخوردار استان با کمک نیکوکاران تهیه شده است.

 

وی به توزیع اقلام بهداشتی بین نیازمندان هم اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه حمام های عمومی استان در شرایط کرونایی تعطیل است، بر این اساس کمیته امداد توزیع ۱۰۰ دستگاه آبگرمکن را بین افراد نیازمند و مناطق کم برخوردار در دستور کار خود قرار داده است.

 

الهی راد اضافه کرد: همچنین با توجه به آغاز سرمای هوا، کار توزیع ۳۰۰ دستگاه بخاری در بین خانوارهای نیازمند استان آغاز شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: ۴۵۰ سری جهیزیه به ارزش هر کدام ۷,۵ میلیون تومان هم در ماه گذشته بین زوج های نیازمند این استان در قالب رزمایش مواسات و همدلی توزیع شد.

 

 

کد خبر 996627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha