دشمنان همه ظرفیت خود را برای ضربه به اقتصاد کشور ما بسیج کرده اند

جمالی پور گفت: دشمنان ما همه ظرفیت های خود را به کار گرفته و بسیج کرده اند تا به اقتصاد کشور ما آسیب بزنند و در چنین شرایطی کارآفرینان و تولیدکنندگان به عنوان فرماندهان و سربازان حوزه اقتصاد نقش مهمی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «هدایت اله جمالی پور» در مراسم جشنواره کارآفرینان برتر که امروز (سه شنبه ۴ آذر) در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: تجلیل از کارآفرینی در واقع تجلیل از ساخت و توسعه است و با توجه به اهمیت این موضوع امروز مراسمی برگزار شده تا از تعداد محدودی از کارآفرینان تجلیل می شود.

 

استاندار قزوین ادامه داد: امروز با مشکلاتی مواجه هستیم که باید دست به دست هم دهیم تا از این پیچ تاریخی و شرایط سخت با موفقیت و به درستی عبور کنیم و باید توجه داشته باشیم که امروز دشمن از حوزه اقتصادی وارد شده و جنگ، جنگ اقتصادی است.

 

وی عنوان کرد: دشمنان ما همه ظرفیت های خود را به کار گرفته و بسیج کرده اند تا به اقتصاد کشور ما آسیب بزنند و در چنین شرایطی کارآفرینان و تولیدکنندگان به عنوان فرماندهان و سربازان حوزه اقتصاد نقش مهمی دارند.

 

جمالی پور یادآور شد: امروز فعالان اقتصادی و کارآفرینان در جبهه مقابله با دشمن ایفای نقش می کنند و نقش مهمی در دفاع از مملکت دارند و باید از تلاش های این قشر تقدیر و تشکر کنیم.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین هم در این مراسم با اشاره به اهمیت کارآفرینی اظهار کرد: در شرایط کنونی و برای خروج از مشکلات اقتصادی باید از کارآفرینان حمایت کنیم چراکه امروز کارآفرینی می تواند ارزش آفرینی داشته و اشتغال و تولید محصول را به دنبال داشته باشد.

 

«رضا گروسی» یادآور شد: برای تقویت اقتصاد مقاومتی هم باید به کارآفرینی توجه شود و اینگونه مشکلات اقتصادی در کشور را می توان مرتفع کرد.

 

کد خبر 996734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha