انعقاد تفاهم‌نامه همکاری برای مقابله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در گیلان

تفاهم‌نامه همکاری با هدف پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی فی‌ما‌بین سپاه قدس گیلان و سازمان بهزیستی به امضاء رسید

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان، تفاهم‌نامه همکاری با هدف پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی امروز(سه‌شنبه،۴ اذر) فی‌ما‌بین سپاه قدس گیلان و سازمان بهزیستی به امضا رسید.

 

سردار «محمد عبدالله‌پور» در این نشست هدف بسیج را حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن دانست و اظهار داشت: بسیج ثمره نگاه متفکرانه امام خمینی(ره) است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج در حوزه‌های مختلف ابراز داشت: نگاه اداری به ساختار بسیج اشتباه است زیرا بسیج متشکل از عموم مردم ایران بوده و همواره آماده کمک به کاهش مشکلات مردم است‌.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر خانواده‌های دارای چند معلولی در استان گیلان هستند که به شدت نیازمندند تصریح کرد: سازمان بهزیستی می‌تواند روی تمام ظرفیت‌های بسیج برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی حساب کند.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به مخالفت مقام معظم رهبری به اجرای اسناد غربی مانند سند ۲۰۳۰ در کشور خاطرنشان کرد: اجرای این اسناد جز ضرر چیزی برای کشور ندارد و ما نیز آن‌ها را چیزی جز کاغذپاره نمی‌دانیم.

 

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه بسیج متعلق به تمام ارکان کشور است گفت: بسیج آماده است تا تمام ظرفیت‌های خود را برای رفع مشکلات کشور در اختیار عموم سازمان‌ها و ادارات قرار دهد.

 

مدیرکل سازمان بهزیستی استان گیلان نیز در این نشست، بسیج را ساختاری ویژه دانست و اظهار داشت: بسیج نتیجه نگاه متفاوت امام راحل بود که نمونه آن در هیچ کشوری نیست‌.

 

نحوی‌نژاد با بیان اینکه بسیج ظرفیتی بزرگ برای رفع مشکلات کشور است تصریح کرد: استان گیلان متاسفانه از آسیب‌های اجتماعی متعدد رنج می‌برد که بسیج می‌تواند در زمینه مقابله با آن‌ها اثرگذار باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی مختلفی در کشور متولی پیگیری آسیب‌های اجتماعی هستند اما متاسفانه در این زمینه اقدامی نمی‌کنند و ما امیدواریم باهمکاری بسیج بتوانیم گامی موثر در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی برداریم.

 

 

 

کد خبر 996760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha