لزوم نظارت شورای اسلامی شهر شیراز بر پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌ها

موسوی گفت: شورای اسلامی شهر شیراز برای به نتیجه رسیدن پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌ها در زمان مقرر باید میزان پیشرفت آنها را زیر نظر بگیرد و شهرداران موظف‌ هستند گزارش‌های مطابق با واقعیت را در طرح ها به مردم ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (سه شنبه 4 آذر) در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر شیراز به صورت ویدئو کنفرانس با اشاره به لزوم بهره برداری از پروژه‌های شاخص شیراز طبق برنامه زمان‌بندی گفت: کاهش یا افزایش تعداد پروژه‌ها در شهرداری ممنوع است و تنها با موافقت شورا قابل انجام خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: شهردار منطقه 2 شیراز باید گزارش مشکلات پروژه «بدنه‌سازی و کف‌سازی خیابان توحید» را به‌ صورت مکتوب تا پایان این هفته و شهردار منطقه سه گزارش تملک پروژه «بازآفرینی فضای شهری و توسعه فضای شهری اطراف سعدیه» و وضعیت اجرای پروژه‌های «لوله‌گذاری دروازه قرآن» و «زیرگذر هفت‌تنان–چهل‌مقام» را تا پایان هفته به شورای اسلامی شهر شیراز  ارائه کنند.

وی اضافه کرد: لازم است تا زمان‌بندی مبنی بر پیشرفت طرح‌های شاخص هر منطقه توسط شهرداران به شورای شهر ارسال شود تا در اختیار تمامی اعضای شورا قرار بگیرد.

موسوی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر شیراز برای به نتیجه رسیدن پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌ها در زمان مقرر باید میزان پیشرفت آنها را زیر نظر بگیرد و شهرداران موظف‌ هستند گزارش‌های مطابق با واقعیت را در طرح ها به مردم ارائه کنند.

کد خبر 996813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha