تلاش شهرداری شیراز برای هوشمندسازی حمل و نقل شهر شیراز

اسکندرپور گفت: تسریع هوشمندسازی حوزه حمل و نقل شهر شیراز مورد توجه شهرداری شیراز قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (سه شنبه 4 آذر) در مراسم تکریم و معارفه معاون حمل و نقل و ترافیک و شهردار منطقه سه شیراز گفت: تسریع هوشمندسازی حوزه حمل و نقل شهر شیراز مورد توجه شهرداری شیراز قرار دارد.

شهردار شیراز افزود: از معاون جدید حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز توقع داریم که با عملکرد مطلوب خود موجب ارتقای سطح عملکرد معاونت حمل و نقل در شهر و تحقق شعارهای شورا و شهرداری شیراز باشد.

وی اضافه کرد: از تخصص «مجتبی زوربخش»، معاون پیشین حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز به عنوان مشاور طرح «تراموا» استفاده خواهیم کرد.

اسکندرپور با اشاره به پروژه های در دست اجرای شهرداری های مناطق یک، سه و ۶ شهرداری شیراز بیان کرد: اتمام این پروژه ها موجب پیشرفت شهری خواهد شد و پروژه هایی در این مناطق در تراز بولوار «شهید چمران» در حال اجراست.

وی با تشکر از تلاش های «مسعود طهماسبی»، شهردار پیشین منطقه سه شیراز گفت: انتصاب «کریم شکوهیان» به عنوان شهردار جدید این منطقه موجب سرعت گرفتن پروژه های بزرگ مقیاسی همچون تقاطع «شهدای کشن» خواهد شد.

خاطر نشان می شود، شهردار شیراز در حکمی «مسعود طهماسبی» را به سمت معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز و «کریم شکوهیان» را به سمت شهردار منطقه سه شیراز منصوب کرد.

کد خبر 996822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha