آغاز مراحل اولیه توسعه ورودی باب بغداد در آستان مقدس حسینی و عباسی(ع)

آستان مقدس حضرت عباس با همکاری شهرداری کربلا مراحل اولیه پروژه توسعه ورودی باب بغداد منتهی به حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس(ع) را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، نیروهای بخش تعمیرات مهندسی در آستان مقدس حضرت عباس(ع) با همکاری همتایان خود در شهرداری کربلا مراحل اولیه طرح توسعه و آماده سازی ورودی باب بغداد منتهی به حرم حضرت امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل العباس(ع) را آغاز کردند.

 

 مهندس«محمد مصطفی الطویل» بخش تعمیرات مهندسی گفت: این اقدامات شامل برداشتن همه موانع نیروهای امنیتی و انتفال آنها به مکانی جایگزین با مواد دیگر و آماده سازی برای اجرای طرح آماده شده است. سلسله نشست ها و گفتگوها ویژه برای اجرای این اقدام انجام گرفته است تا این طرح به مراحل پایانی برسد.

 

الطویل افزود: امیدواریم این یک ورودی نمونه و زیبا و متناسب باشد زیرا این ورودی تنها برای ورود زایران از سمت بغداد پایتخت عراق است.

 

وی ادامه داد: یک تیم متخصص از دانشگاه کربلا این طرح را آماده خواهند کردند و همه مسایل از جمله عریض کردن جاده و برداشتن موانع امنیتی را رعایت خواهند کرد. ایست های بازرسی انسانی در این طرح  باتوجه به حفظ بافت معماری این شهر باقی می ماند.

 

نیروهای این بخش با همکاری نیروهای شهرداری شهر کربلا طرح های متعددی را برای خدمت به زایران انجام دادند. این اقدام برای کاهش ازدحام زایران و تسهیل در ورود و خروج آنها انجام می شود.

کد خبر 996855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha