نخبگان بسیج دانش آموزی استان کرمان تجلیل شدند

همزمان با هفته بسیج دانش آموزی جمعی از نخبگان این قشر توسط فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سرهنگ مجید سعادت سه شنبه (4 آذر) در دیدار دانش آموزان نخبه بسیجی با فرمانده سپاه ثارالله استان؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه این جمع بیشتر در بحث های علمی مسئولیت داشتند و کار انجام دادند، گفت: سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان در طول سال 98 و 99 موفق شد، تعداد 310 تیم علمی را در جشنواره بین المللی لیگ علمی پایا ثبت نام کند که از این تعداد ۶۰ تیم به مرحله استانی و 10 تیم به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

 

 

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان بیان کرد: در سنوات گذشته دانش آموزان زیادی از بسیج دانش آموزی حائز رتبه های برتر کنکور (2 رقمی و 3 رقمی) شدند و همچنین تعدادی از دانش آموزان پژوهشگر علمی هم هستند که در جشنواره های مختلف حائز رتبه شدند که در خدمت تعدادی از آن ها هم هستیم.

 

 

 

وی افزود: در زمینه طرح شهید بهنام محمدی چون در کشور حائز رتبه و مقام شدیم و در جشنواره مالک اشتر کارنامه قابل قبولی داریم و مورد تشویق ستاد خود قرار گرفتیم، تعدادی از مربیان برتر طرح شهید بهنام محمدی را امروز در این جلسه دعوت کردیم و همچنین در بحث اردوهای جهادی، گروه جهادی بسیج دانش آموزی استان حائز رتبه و مقام شد که امروز در خدمت سر گروه این تیم هستیم.

 

 

سرهنگ سعادت ادامه داد: ما توانستیم تا امروز از مجموع دانش آموزانی که جمعیت هدف سازمان بسیج دانش آموزی بودند، قریب به 270 هزار نفر از آن ها را جذب بسیج دانش آموزی کنیم که از این جمعیت تقریباً نزدیک 40 هزار نفر عضو فعال و مابقی عضو عادی هستند چون ما هر سال 40 هزار نفر از بسیج دانش آموزی را به رده های قشری دیگر، مانند بسیج محلات و دانشجویی و ... معرفی می کنیم.

 

 

وی با اشاره به اینکه در چند روز گذشته تفاهم نامه ای با بسیج دانشجویی داشتیم؛ افزود:دانش آموزانی که به نحوی از ادامه تحصیل امتناع می کنند، پرونده های آن ها را نیز به بسیج مساجد محلات منتقل می کنیم.

کد خبر 996857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha