توزیع وسایل گرمایشی بین نیازمندان چاروسا

نیک مهر از توزیع وسایل گرمایشی بین مددجویان بخش چاروسا با آغاز فصل سرما خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز سه شنبه (۴ آذر) «ابوالفضل نیک مهر» گفت: با آغاز فصل سرما و احتیاج نیازمندان به وسایل گرمایشی، ۷۰۰ بخاری گاز سوز و ۲۷ ابگرمکن گازسوز دیواری بین مددجویان تحت حمایت عادی در بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) قلعه رئیسی، با بیان اینکه یکی از اهداف ما در کمیته امداد این است که نیازمندی های واقعی مددجویان را شناسایی کرده و در توزیع امکانات، عدالت را رعایت کنیم؛ تصریح کرد: تجهیزات جدید را با رعایت اولویت بندی کسانی که در سنوات گذشته اقلام خانگی شامل یخچال، ابگرمکن، بخاری گاز سوز و کولر دریافت نکرده اند و در روستاهایی که از نعمت گاز برخوردار شدند، توزیع کردیم.

وی در ادامه اظهار کرد: ۱۰۶۵ بسته فرهنگی بین دانش آموزان تحت حمایت دائم و تبصره ۱۴ شامل کیف و لوازم التحریر توزیع شده است.

نیک مهر تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا نیازی به مراجعه حضوری مردم به کمیته امداد امام خمینی نخواهد بود، به این دلیل که لیست نیازمندان را شناسایی و اسامی افراد جهت دریافت اقلام مشخص است.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت خیرین یکی از اقدامات و اولویت های ما است و تلاش می کنیم با شناسایی خیرین از کمک های آنان برای این منطقه محروم بهره ببریم.

 

بخش چاروسا واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد دارای پنج دهستان و ۳۴۴ روستا با جمعیتی حدود ۲۱۸۰۶ هزار نفر است.

کد خبر 996875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha