اعتقادات دینی بسیج ریشه مستحکمی برای مقابله با فتنه های دشمنان/ شناسایی زودهنگام بیماران کرونایی با طرح شهید سلیمانی

حسینی گفت: بسیج از آنجا که دارای اعتقادات دینی قوی است ریشه مستحکمی برای رویارویی و مقابله با فتنه ها و طعنه های دشمنان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید موسی حسینی» شامگاه امروز (سه شنبه 4 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دین اسلام، ولایت و رهبری و مردم سه ضلع اساسی انقلاب اسلامی است که بدون وجود هر یک از این اضلاع انقلاب اسلامی به راهبرد خود نمی رسد.

 

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: امام (رحمه الله علیه) پیوندی بین ولایت و مردم ایجاد کرد که براساس آن باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و مردم ایران نیز زمان شناس بودند و امام (رحمه الله علیه) را یاری کردند تا انقلاب اسلامی بنا نهاده شود.

 

حسینی بیان کرد: امام(رحمه الله علیه) با ژرف اندیشی حوادث مختلفی را پیش بینی می کرد و پس از یک سال از پیروزی انقلاب به این نتیجه رسیدند که باید نهادی برای حفاظت انقلاب در برابر این دشمنی ها شکل بگیرد و لذا در پنج آذر 58 امام (رحمه الله علیه) فرمان تاریخی برای تشکیل سازمان بسیج مستضعفین را صادر کردند.

 

وی گفت: بسیج شجره طیبه ای است که رشد و نمو می کند و بسیج از آنجا که دارای اعتقادات دینی قوی است ریشه مستحکمی برای رویارویی و مقابله با فتنه ها و طعنه های دشمنان دارد.

 

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: شجره طیبه بسیج میوه های فراوانی داشته و در  هرکجای اسلام با مشکل رو به رو شد بسیج و تفکر بسیجی گره گشاه بوده و هر جا مردم ما دچار آسیب شدند بسیج گره گشایی کرده است.

 

حسینی افزود: هر کسی در سایه سار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت می کند دارای تفکر انقلابی و  بسیجی است.

 

وی با بیان اینکه امروز مکتب حاج قاسم زاییده بسیج است، بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمود بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور است.

 

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان به طرح حاج قاسم برای مقابله و پیشگیری از کرونا اشاره کرد و افزود: این طرح از طریق بسیج و با همکاری وزارت بهداشت اجرایی می شود و هدف آن قطع انتقال زنجیره کرونا است و یکی از اصول آن مشارکت بسیج، محله محوری و خانواده محوری است.

 

حسینی بیان کرد: یکی از مزایای این طرح شناسایی زودهنگام بیماران کرونا و قرنطینه خانگی آنها است و همچنین توسعه درمان سرپایی و کاهش بار بستری بیمارستان ها از سیاست های دیگر این طرح به شمار می رود.

 

کد خبر 996893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha